Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is do maart 28, 2024 10:48 am



Antwoord op onderwerp  [ 560 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38
 Examen aardrijkskunde 2008 
Auteur Bericht

Geregistreerd op: di mei 20, 2008 1:11 pm
Berichten: 111
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Examen aardrijkskunde 2008
Jaa, ik ging er wel voor. En als het niet lukt, jammer dan :).

Engels komt wel goed denk, ga er niet van uit dat die moeilijk wordt...Luistertoets vond ik ook niet moeilijk.

Nee, ik heb niet eerder Havo gedaan, dat was iemand anders :wink:. Pff, dan had ik 7 jaar op die school al doorgebracht, had ik niet overleefd :P.

Ik heb nu ook pilletjes, Valeriaan ofzo :P. het werkt wel goed bij mij :D. Bij SE III wiskunde had ik er 3 op en ik had een 7,7, omdat ik echt in een soort roes zat :P. Volgens mij is het meer psychologisch, maar goed, als het maar werkt toch? :D

Ahjoh, ik ken mensen...Daar is het het woord kielekiele al voorbij :wink:. 5,5 voor Frans MOET te doen zijn! En anders is je 5,6 voor Duits toch wel genoeg? Ik heb voor Duits tussen de 7 en de 8, maar rot vond ik 'm wel :?. Tis dat ik met die taal ben opgegroeid, maar die laatste paar vragen heb ik d'r echt doorheen gejast :o.

Ahja, dat hebben wij ook wel eens met gym gehad. Ik had vorig jaar Pfeifer, waardoor ik het softbalgedeelte miste...En aangezien ik zelf softbal, baalde ik daar flink van :P.

Of course slagen wij 8). Over 2,5 weken doen we een vreugdedansje :D. Maar ik denk dat ik door m'n mentor aan de telefoon niet echt enthousiast kan worden :P.[/quote]
---------------------------------------------------------------------------------------------------

Luistertoets Engels was indd een makkie (had een 7 :D ) en ik heb net nog een tekst gemaakt een 6.7! Dus moet morgen goed komen 8)
Haha, okee sorry :oops: Maar ik moet er ook niet aan denken om nog een jaar op mijn school te zitten! Ik ga wel avondstudie doen als ik zak haha
Ja, die dingen die ik heb, moet je ook 3 maal per dag slikken. Maar die van mij zjin niet chemisch ofzo, dus je kan er niet duf van worden :wink: Maar voor wiskunde een 7.7! Foi, dat haalde ik in de 1e.. De jaren erna waren eht alleen maar 5en haha :lol: Maar volgens mij is het ook meer psychologisch, maarja. Maakt niet uit, als we maar slagen!
Nou voor duits heb ik indd wel een voldoende, maar ik heb voor wiskunde tussen de 4.1 en de 6.1. En ik moet een 5.1 hebben. Dus dat is waarschijnlijk al onvoldoende, dus als frans ook nog eens geen 5.5 is.. Dan heb ik een herkansing. Maar ik ga ervan uit dat ik een 6 ofzo heb :D
Softbal jij? Zoo dat hoor je niet vaak! Vet leuk, tenmintse met gym softballen is altijd leuk haha :mrgreen:

En als we slagen maken we indd een vreugdedansje! Misschien wel meer :lol: Nee ik ook niet, bij ons bellen ze altijd om 14.00 eerst de mensen die een herkansing hebben (tenminste dat zegt 'men' haha), dus dan moet ik maar niet gebelt worden rond die tijd! haha


ma mei 26, 2008 12:02 pm
Profiel

Geregistreerd op: vr mei 23, 2008 1:46 pm
Berichten: 54
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Examen aardrijkskunde 2008


ma mei 26, 2008 4:49 pm
Profiel

Geregistreerd op: wo mei 21, 2008 6:20 pm
Berichten: 114
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Examen aardrijkskunde 2008


ma mei 26, 2008 5:13 pm
Profiel

Geregistreerd op: ma mei 26, 2008 8:20 pm
Berichten: 8
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Examen aardrijkskunde 2008
ak was een beetje lang, maar ik had zelf het idee dat ik het nog best goed gedaan had, zeker gezien het aantal klachten. de vragen waren meer logisch nadenken dan dingen weten. je moet gewoon even gaan zitten voor een vraag, er een beetje logica op loslaten en niet bang zijn om te simpel te antwoorden, want de antwoorden liggen behoorlijk voor de hand.. dat verstoppen ze in heel moeilijke woorden enzo maar uiteindelijk is het gewoon je gezond verstand gebruiken. ik zat daardoor wel een beetje in tijdnood maar had uiteindelijk alles af! :)


ma mei 26, 2008 8:26 pm
Profiel

Geregistreerd op: do mei 29, 2008 5:35 pm
Berichten: 4
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Examen aardrijkskunde 2008
Wanneer wordt de lengte van het examen van het tweede tijdvak bekend? :|


wo jun 18, 2008 3:07 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 560 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
phpBB.nl Vertaling