Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is do maart 28, 2024 7:51 pm



Antwoord op onderwerp  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Wiskunde (A1) - hoe ging het? 
Auteur Bericht

Geregistreerd op: ma mei 25, 2009 5:09 pm
Berichten: 6
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Wiskunde - hoe ging het?


ma mei 25, 2009 5:12 pm
Profiel

Geregistreerd op: ma mei 25, 2009 5:11 pm
Berichten: 1
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Wiskunde - hoe ging het?
Ha, weet iemand waarom ik de antwoorden van wiskunde A1,2 niet kan zien? Worden die helemaal niet gepubliceerd?
Ik vind hem best wel lastig. Ben benieuwd wat het gaat worden.


ma mei 25, 2009 5:15 pm
Profiel

Geregistreerd op: ma mei 25, 2009 5:09 pm
Berichten: 1
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Wiskunde - hoe ging het?
Ik kan wiskunde A1 niet bekijken!


ma mei 25, 2009 5:18 pm
Profiel

Geregistreerd op: ma mei 25, 2009 4:23 pm
Berichten: 2
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Wiskunde - hoe ging het?
Ik heb A1 en ik vond het VRESELIJK. de eerste 7 vragen gingen goed. en de rest daar had ik zoiets van... "dat is ... minder prettig"

@ de pilaar:
Opgave 6 klopte wel. Na heel veel pijn en moeite kreeg ik hem goed in mijn schermpje. Maar hij klopte wel. Je zag ook in het figuur hoe de lijn moest lopen.


ma mei 25, 2009 5:22 pm
Profiel

Geregistreerd op: ma mei 18, 2009 3:31 pm
Berichten: 16
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Wiskunde - hoe ging het?


ma mei 25, 2009 5:28 pm
Profiel

Geregistreerd op: ma mei 18, 2009 3:31 pm
Berichten: 16
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Wiskunde - hoe ging het?


ma mei 25, 2009 5:30 pm
Profiel

Geregistreerd op: ma mei 25, 2009 5:18 pm
Berichten: 1
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Wiskunde - hoe ging het?
Ik zat in tijdnood:(..waarom zetten ze bij alle sommen een hele levensverhaal!??

en inderdaad vraag 21 klopte niet! Tenminste bij de antwoorden trekken zij de inzet er niet vanaf..en dat moet toch wel?

de examens van 2007 en (vooral)2008 waren overigens echt makkelijker... :? pff..


ma mei 25, 2009 5:32 pm
Profiel

Geregistreerd op: ma mei 18, 2009 3:31 pm
Berichten: 16
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Wiskunde - hoe ging het?


ma mei 25, 2009 5:34 pm
Profiel

Geregistreerd op: ma mei 25, 2009 4:52 pm
Berichten: 10
Woonplaats: Leusden
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Wiskunde - hoe ging het?


ma mei 25, 2009 6:29 pm
Profiel

Geregistreerd op: ma mei 25, 2009 6:48 pm
Berichten: 1
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Wiskunde (A1) - hoe ging het?
Hi lieve C&M'ertjes!

Bij mij ging het examen minder goed dan ik had gehoopt, maar waarschijnlijk heb ik wel een voldoende, dus daar ben ik blij mee.
Bij vraag 6 was het wel mogelijk om het maximum te berekenen, door op ZOOM FIT in te stellen en vervolgens de X-max en Y-max bij te stellen. Hier kwam bij mij namelijk ook wel het goede antwoord uit.

Vraag 21 was naar mijn mening wel een foute vraagstelling, aangezien men bij de meest gunstige financiële situatie uitgaat van de situatie waarbij de meeste winst wordt gemaakt. In het correctiemodel wordt nu namelijk geen rekening gehoudenmet het verlies, wat volgens mij wel zou moeten.
Hier dus over klagen lijkt mij, toch?

Groetjes! En succes nog met de rest van de examens!


ma mei 25, 2009 6:59 pm
Profiel

Geregistreerd op: ma mei 25, 2009 7:19 pm
Berichten: 1
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Wiskunde (A1) - hoe ging het?
Maar als je die bedragen eraf trekt om de uitendelijke winst uit te rekenen, blijft het bedrag bij gelijkspel toch het hoogst. Dus maakt het eigenlijk geen verschil, het maximaal aantal punten is al gegeven.


ma mei 25, 2009 7:33 pm
Profiel

Geregistreerd op: ma mei 18, 2009 2:34 pm
Berichten: 3
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Wiskunde (A1) - hoe ging het?
Wiskunde ging wel mwah eigenlijk. Eerste paar vragen heb ik goed, maar ik vroeg me alleen wat af over vraag 17.

Dat ging over die fouten, met Dieuwke en Chris. In de vraag stond dat er 375 fouten in een tekst zaten. Dieuwke kon hier 0,72 van uit halen, en Chris 0,8. Ik heb dus ook per persoon opgeschreven hoeveel fouten ze hadden gevonden los van elkaar, omdat er nergens stond dat ze samenwerkten oid. In het antwoord model staat echter dat ze eerst het aantal fout dat Dieuwke kan vinden uitrekenen, en dan nemen ze dat 0,8 van Chris, en dan gebruiken ze dat op het aantal dat Dieuwke heeft gevonden. Bovendien gaf dat stukje tekst aan dat Chris beter was met fouten vinden dat Dieuwke, dus waarom zouden ze met hem erbij minder fouten vinden?


ma mei 25, 2009 7:52 pm
Profiel

Geregistreerd op: ma mei 25, 2009 5:01 pm
Berichten: 3
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Wiskunde (A1) - hoe ging het?


ma mei 25, 2009 8:37 pm
Profiel

Geregistreerd op: ma mei 25, 2009 5:01 pm
Berichten: 3
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Wiskunde (A1) - hoe ging het?


ma mei 25, 2009 8:43 pm
Profiel

Geregistreerd op: ma mei 25, 2009 9:58 pm
Berichten: 1
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Wiskunde (A1) - hoe ging het?
Klopt ja!

Ten eerste:
Vraag 6; de grafiek die volgens het examen eruit zou komen, kwam niet overeen met mijn grafiek die ik naar die bovenstaande formule heb ingevoerd. Kreeg ook inderdaad een grafiek met een rechte lijn!
Heb er al meerdere mensen over gehoord, maar lees nu ook dat de vraag wel klopte. Shittt jaa, dat was dus het probleem met die haakjes.. :(
Ten tweede:
Bij vraag 21 heb ik het ingezette bedrag er ook weer vanaf getrokken, zoals ook in het voorbeeld werd weergegeven. De uitkomst dat 'gelijkspel' het meest opbracht blijft hetzelfde, maar er zal gekeken worden naar de absolute bedragen. Dat zal dus betekenen dat dit antwoord fout wordt gerekend! Raar, als dat ook in het voorbeeld zelf gedaan wordt...


ma mei 25, 2009 10:03 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 39 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
phpBB.nl Vertaling