Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is di maart 19, 2024 3:01 pm



Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
 Selectiedag Hotelschool Den Haag 
Auteur Bericht

Geregistreerd op: ma mei 26, 2008 6:53 pm
Berichten: 15
Antwoord met een citaat
Bericht Selectiedag Hotelschool Den Haag
Wie van jullie heeft er nog meer aankomende zaterdag (31 mei) selectiedag op de Hoge Hotelschool Den Haag (vestiging Den Haag) ?? Ben er heel benieuwd naar !!

Succes met eventuele laatste examens ! :D


wo mei 28, 2008 7:46 am
Profiel

Geregistreerd op: wo mei 28, 2008 9:31 am
Berichten: 1
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Selectiedag Hotelschool Den Haag
He ik heb een tijdje geleden selectie gedaan voor de hoge hotelschool den Haag alleen dan voor amsterdam en ik ben aangenomen!
Ik ging er best zenuwachtig heen, vooral omdat ik niet wist wat ik kon verwachten. Achteraf was het heel leuk. Als het hetzelfde gaat als in Amsterdam, krijg je 3 gesprekken met een student, manager en een leraar, en je krijgt een groepsopdracht. Deze opdracht vond ik het leukst, omdat je hier het best kunt laten zien wat je denkt en kunt.
Veel plezier, en het belangrijkste is dat je gewoon je zelf bent


Laatst bijgewerkt door HanjUl op do mei 29, 2008 9:45 am, in het totaal 1 keer bewerkt



wo mei 28, 2008 9:35 am
Profiel

Geregistreerd op: do mei 29, 2008 9:04 am
Berichten: 1
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Selectiedag Hotelschool Den Haag
Heej!
Ik heb ook selectie gedaan voor Den Haag (21 april), ben alleen niet aangenomen! :(
Maar zorg in ieder geval dat je er verzorgd uitziet en dat je een leuke dag hebt!
Ik vond het erg gezellig, probeer gewoon jezelf te zijn.
Ik ga nu selectie doen in Maastricht! 8) Heeft iemand daar ervaring mee??

Succes!


do mei 29, 2008 9:08 am
Profiel

Geregistreerd op: ma mei 26, 2008 6:53 pm
Berichten: 15
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Selectiedag Hotelschool Den Haag


wo jun 18, 2008 7:08 pm
Profiel

Geregistreerd op: ma jun 01, 2009 10:34 pm
Berichten: 2
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Selectiedag Hotelschool Den Haag
Ik ben al aangenomen, voor de februari-instroom in Den Haag!
Selectiedag is echt een leuke dag! Wij begonnen met socializen met je begeleiders. Je krijgt 3 begeleiders over de hele dag. Dat kunnen Nederlandse studenten zijn en internationals. Ik had toen 3 internationals, wat echt leuk is! Daarna hadden we onze assignment. Dat is echt een leuke opdracht, maar niet leuk om echt voor te bereiden. Het gaat over een restaurantketen opzetten zegmaar. Daarna hadden we warme lunch (echt lekker!!)
Na de lunch hadden we gesprekken, 1 met een student, 1 met een docent en 1 met iemand uit het bedrijfsleven. Alledrie geven ze je een punt, 1 t/m 5. Bij mij heeft alleen degene uit het bedrijfsleven (die als eerste was, bij mij) gezegd dat ik een 3 kreeg. Hij wist namelijk áltijd meteen watvoor cijfer hij vond bij iemand, voordat diegene maar gesproken had. Bij mij echter, wist hij het totaal niet. Hetzelfde gold voor de andere 3 die hem hadden, maar dat vergeten we eventjes.
Dat gesprek was bij mij over wat ik zelf wilde bereiken na school, over m'n cijfers en over werkervaring. Hoe ik tegen m'n eigen baas opkijk enzo.. Vervolgens had ik een gesprek met een docent Rechten. Dat was echt een gesprek dat ik leuk vond. Hoe handel je in situaties, bijzondere dingen op het werk. Leuk om te vertellen enzo! & als laatste had ik die met de student. Hij vroeg eerst naar m'n cijferlijst, daarna ging het vooral over "waarom Den Haag" "waarom hotelschool" & 1 echte vraag, "Wat zou je doen met een vervelende roommate?".
Daarna zijn we lekker via hun studentenhuizen, naar het strand gelopen! Ook hebben we de school nog even gezien! Daarna nog de laatste speech en toen konden we weer naar huis!


ma jun 01, 2009 10:45 pm
Profiel

Geregistreerd op: ma jun 01, 2009 10:34 pm
Berichten: 2
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Selectiedag Hotelschool Den Haag


ma jun 01, 2009 10:47 pm
Profiel

Geregistreerd op: ma feb 22, 2016 10:23 am
Berichten: 1
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Selectiedag Hotelschool Den Haag
Leuk om te vertellen enzo! & als laatste had ik die met de student. Hij vroeg eerst naar m'n cijferlijst, daarna ging het vooral over "waarom Den Haag" "waarom hotelschool" & 1 echte vraag, "Wat zou je doen met een vervelende roommate?".

_________________
NOOR


ma feb 22, 2016 10:31 am
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 7 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
phpBB.nl Vertaling