Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is do nov 21, 2019 4:04 pm

Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
 Geslaagd maar toch herexamen doen? 
Auteur Bericht

Antwoord met een citaat
Bericht Geslaagd maar toch herexamen doen?
Als je geslaagd bent maar je vindt één cijfer echt slecht en lelijk op je eindlijst staan, zou je hem dan herkansen? Meningen graag! :?:

wo jun 20, 2007 5:58 am
Profiel

Antwoord met een citaat
Bericht 
Hangt ervan af, loten? Ik zou het niet doen als je niet hoeft te loten.

wo jun 20, 2007 8:46 am
Profiel

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Geslaagd maar toch herexamen doen?
Poppy schreef:
Als je geslaagd bent maar je vindt één cijfer echt slecht en lelijk op je eindlijst staan, zou je hem dan herkansen? Meningen graag! :?:

Ja! Zeker wel! Dat ga ik zometeen ook doen!
Ik sta een 6.45 voor scheikunde... dus dat vind ik toch een beetje te jammer!
Ik moest een 5.9 halen, maar had een 5.8 :( ! Dus, hopen dat het zodadelijk wel lukt!

wo jun 20, 2007 9:42 am
Profiel

Antwoord met een citaat
Bericht 
ik doe ook een her terwijl dat ik geslaagd ben.. sta eignlijk allemaal 7ens en één 8 en voor GS net een 6, als ik 5 tiende hoger haal sta ik daar ook een 7 voor
heb t net gehad en was niet super moeilijk maar had helemaal niet geleerd want had echt geen zin meer dus denk niet dat ik t heb gehaald majah.. heb t in elk geval geprobeerd;)
altijd die herkansing maken zou ik zeggen als je een beter cijfer kunt krijgen!
XXX Inguuuh

wo jun 20, 2007 10:21 am
Profiel

Antwoord met een citaat
Bericht 
da vin ik eg overdreve, stelletje nerds. als je nou geld ervoor krijgt van familie of idd voor toelating voor een school. maar als je je papiertje heb is tog goed joh.

ik sta allemaal 6-en en 2 5-en, als geschiedenis vandaag een 6 is geworden. anders gezakt

wo jun 20, 2007 2:46 pm
Profiel

Antwoord met een citaat
Bericht 
Ik was eerst van plan om het wel te doen (ben geslaagd met 1 5), maar had er uiteindelijk toch geen zin meer in, omdat ik voor de een -latijn- naar amsterdam zou moeten (1 uur reizen) en voor geschiedenis zou ik weer die jaartallen moeten leren en dat wilde ik ook niet. Ben lekker aan het genieten van mn vakantie :D8)

wo jun 20, 2007 6:04 pm
Profiel WWW

Antwoord met een citaat
Bericht 
pwb schreef:
da vin ik eg overdreve, stelletje nerds. als je nou geld ervoor krijgt van familie of idd voor toelating voor een school. maar als je je papiertje heb is tog goed joh.

ik sta allemaal 6-en en 2 5-en, als geschiedenis vandaag een 6 is geworden. anders gezakt

waar slaat dat dan nou weer op dat je dan een nerd bent.
als je gewoon graag een iets hoger cijfer wilt hebben omdat dat mooi staat dan moet je dat gewoon doen. daar hoeven anderen zich niet mee te bemoeien.
ik heb die herkansing ook wel gemaakt maar heb ook helemaal niet meer geleerd. had het al opgegeven dus dan moet je wel komen dus heb m gewoon gemaakt. vond m makkelijker dan het echte examen dus als ik nu mazzel heb dat ik een hoger cijfer krijg is dat alleen maar mooi en daar is niets nerd-achtig aan..

di jun 26, 2007 12:04 pm
Profiel

Antwoord met een citaat
Bericht 
Ik heb er wel overnagedacht, maar ik had er uiteindelijk toch geen zin in. Ik had van Nederlands of Grieks een 8 kunnen maken. Maar Grieks moet je echt hard voor leren en Nederlands had ik eigenlijk niet echt veel zin meer in, dus ik heb het niet meer gedaan. Ik hoef ook niet te loten, dus het zou echt alleen maar zijn om het hoger te maken en toen had ik zoiets van dan ga ik niet meer die stress in (want ik weet dat ik toch zenuwen ga krijgen als ik een herexamen ga doen). Maar ik vind niet dat je meteen een nerd bent als je graag een punt hoger wil maken, dat is echt onzin!

wo jun 27, 2007 9:57 am
Profiel

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Geslaagd maar toch herexamen doen?
Geslaagd is toch gewoon geslaagd ik denk dat je op dat moment niet echt meer bezig bent met het nadenken over een herexamen... tenminste dat ben ik van mening. Iedereen heeft wel zijn vakken waar die niet goed in is.

wo mei 21, 2008 9:44 am
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 9 berichten ]