Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is ma nov 18, 2019 3:18 am

Antwoord op onderwerp  [ 162 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
 WAT IS JULLIE MENING OVER SPIEKEN TIJDENS HET EXAMEN? 
Auteur Bericht

Antwoord met een citaat
Bericht 
luukvandijk schreef:
jongens en meisjes,
ik moe helaas mededele dat het spieken niet voldoende heeft geholpen, ik ben gezakt, volgend jaar gaat t wel lukken,
tot dan
luuk...

hmzz waaro heb jij uitgehange dat je nu pas een bericht achterlaat..:)
nah su6 volgend jaar met ut spieken

do jul 13, 2006 8:59 am
Profiel WWW

Antwoord met een citaat
Bericht 
[M]isS [F]ixX-It schreef:
luukvandijk schreef:
jongens en meisjes,
ik moe helaas mededele dat het spieken niet voldoende heeft geholpen, ik ben gezakt, volgend jaar gaat t wel lukken,
tot dan
luuk...

hmzz waaro heb jij uitgehange dat je nu pas een bericht achterlaat..:)
nah su6 volgend jaar met ut spieken

eiglijk best veel gewerkt en soow
en danku

zo jul 16, 2006 6:51 pm
Profiel

Antwoord met een citaat
Bericht 
ik ben vorig jaar gezakt en het is echt niet mogelijk om te spieken... tijdens een examen lopen er mistens 5 leraren door de zaal en de tafels staan zo ver uit elkaar.... je mag wel vergrootglasogen hebben wil je kunnen spieken!

wo mei 09, 2007 10:37 am
Profiel

Antwoord met een citaat
Bericht 
ellenjonkman schreef:
ik ben vorig jaar gezakt en het is echt niet mogelijk om te spieken... tijdens een examen lopen er mistens 5 leraren door de zaal en de tafels staan zo ver uit elkaar.... je mag wel vergrootglasogen hebben wil je kunnen spieken!

als je vergrootglas ogen nodig hebt, waarom lopen die mannetjes dan rond?? :P
enne ik had een aantal mannetjes die op een vaste plek gingen zitten..
dus als je geluk had, liep er bij jou niet zo vaak iemand..

wo mei 09, 2007 12:29 pm
Profiel WWW

Antwoord met een citaat
Bericht 
Ik weet ook niet hoe het op jullie school is, maar bij mij op school is het echt niet mogelijk om op enige manier te spieken. De tafels staan heel ver uit elkaar, de rij naast je heeft een ander examen. Tassen mag je niet bij je tafel hebben staan. Je mag geen pet of iets op je hoofd hebben en ook een mp3-speler of telefoon dichtbij je kun je wel vergeten. Spieken gaat gewoon niet. Je kunt wel spiekbriefjes maken als je daar zin in hebt en heel veel dingen in de rekenmachine zetten bij de vakken waarbij je die mag gebruiken, maar verder gaat de spiekservice niet. Ik vind spieken zoiezo onnozel, als je het zelf niet kunt, dan is het toch ook niet goed als je wel je examen haalt? Hoe wil je dan volgend jaar waar verwacht wordt dat je al die stof weet weer verder gaan? (Natuurlijk zul je bij de vervolgstudie niet al je vakken nodig hebben, maar toch wel een groot deel). Ik heb nog nooit gespiekt en ben van plan mijn eindexamen gewoon in mijn eentje te gaan halen. En voor wie wel wil gaan spieken, hopelijk gaat het op jouw school wel, maar ik heb het gevoel dat er bij mij op school in ieder geval aan alles is gedacht om spieken onmogelijk te maken.

do mei 17, 2007 3:21 pm
Profiel

Antwoord met een citaat
Bericht 
verse shit, mn onderwerp van vorig jaar bestaat nog:P
Maar blijf naar n jaar nog steeds bij mn standpunt, als ik iets nie weet maar zie dat mn buurman/vrouw wel een (juist) antwoordt heeft neem ik dat over hoor, t gaat mij om dat klote papiertje verder nix

Laatst bijgewerkt door luukvandijk op di mei 22, 2007 8:50 am, in het totaal 1 keer bewerkt

vr mei 18, 2007 1:24 pm
Profiel

Antwoord met een citaat
Bericht 
heey , ik vind spieken nie kunne en helemaal nie bij exame
kan toch ook nie ?! er word goed gecontroleerd..

ma mei 21, 2007 6:03 pm
Profiel ICQ WWW

Antwoord met een citaat
Bericht 
spieken kan opzich wel
ma dn moet je buur wel groot schryven tafels staan ver uit elkaar
ik KAN niet spieken ben veels te bang dt k betrapt wordt
maar als ik t kon zou k t wel doen \vooral by economie
als k dt pokke diploma maar heb ben ik al bly
en eigenlyk is t onzin dt je er geen baat by hebt als je spiekt omdt je je vervolgopleiding dn ook niet an zou kunnen
maarree die heb je gekozen en ik neem aan dt je iets kiest wat je leuk vind en goed kan
en dan nog
die stof valt niet te vergelyken met wat we nu hebben :lol:

di mei 22, 2007 9:20 pm
Profiel

Antwoord met een citaat
Bericht 
Spieken moet niet moeilijk zijn.

Ik mocht vandaag mijn antwoorden voor het examen Engels al meer dan een uur voor de eindtijd mee het lokaal uitnemen. Ik had me gewoon op het toilet kunnen verstoppen en de antwoorden aan elke bezoeker door kunnen geven. Of ze daar op kunnen hangen voor algemeen gebruik, met het vriendelijke verzoek ze om 4 uur door het toilet te spoelen. De docenten begeleiden ons toch alleen tot de deur van de kleedkamer of de deur van het toilethok.

Ik kan me ook wel een leuke constructie in een fles/blikje bedenken, iets met spiegels en een vergrotende lens ofzo. Maar dat is weer zo omslachtig :)

Begrijp me niet verkeerd. Ik spiek niet. Ik vind het ook onzin om te spieken. Op de examens ben je al maanden voor aan het bereiden, waarom zou spieken noodzakelijk zijn als je gewoon je werk hebt gedaan?

di mei 22, 2007 9:39 pm
Profiel

Antwoord met een citaat
Bericht 
Spieken is wel het stomste wat je kan doen.

di mei 22, 2007 9:42 pm
Profiel

Antwoord met een citaat
Bericht 
Gister tijdens engels(waar ik nog nooit hoger als een 4 gehaald heb) kon ik vrij goed spieken. Ging vandaag me antwoorden is bekijken bleek ik 48 van de 51 punten te hebben 8)

wo mei 23, 2007 2:47 pm
Profiel

Antwoord met een citaat
Bericht 
Hard werk en intelligentie worden kennelijk niet meer beloond... Ah well, word jij maar fijn ninja ;)

Laatst bijgewerkt door kosmos op wo mei 23, 2007 3:14 pm, in het totaal 1 keer bewerkt

wo mei 23, 2007 2:52 pm
Profiel

Antwoord met een citaat
Bericht 
Tja, je moet het zelf weten of je spiekt. Je hebt zonder spieken meer kans op een cijfer hoger dan een 1 dan met dusja. Ik doe het iig niet.

wo mei 23, 2007 2:54 pm
Profiel

Antwoord met een citaat
Bericht 
De beste manier van spieken heb ik denk ik nog altijd (weet niet of het al genoemd is)

Men nemen een stukje wc papier of ander papier wat makkelijk is door te spoelen.

Vervolgens schrijf je daar de berekeningen formules of alles wat je ook wilt weten bijvoorbeeld de opbouw van een zakelijke brief kan er ook op.
je doet dit blaadje in je broekzak en als je bij de opdracht bent die je niet weet vinger in de lucht en vragen of je mag plassen.

in de wc even snel blaadje doorlezen en plassen en het blaadje doorspoelen in de wc en klaar is kees en weg is het bewijsmateriaal.

wo mei 23, 2007 9:27 pm
Profiel

Antwoord met een citaat
Bericht 
briantel- schreef:
De beste manier van spieken heb ik denk ik nog altijd (weet niet of het al genoemd is)

Men nemen een stukje wc papier of ander papier wat makkelijk is door te spoelen.

Vervolgens schrijf je daar de berekeningen formules of alles wat je ook wilt weten bijvoorbeeld de opbouw van een zakelijke brief kan er ook op.
je doet dit blaadje in je broekzak en als je bij de opdracht bent die je niet weet vinger in de lucht en vragen of je mag plassen.

in de wc even snel blaadje doorlezen en plassen en het blaadje doorspoelen in de wc en klaar is kees en weg is het bewijsmateriaal.

jaa en dan kom je terug bij je plek, en dan ben je het allemaal weer vergeten :p
heb je het doorgespoeld.. lekker is dat..

wo mei 23, 2007 9:34 pm
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 162 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende