Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is di maart 19, 2024 11:20 am



Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
 Ook Herkansing Duits? zo niet, wel tips ?? 
Auteur Bericht

Geregistreerd op: di jun 02, 2009 6:17 pm
Berichten: 10
Antwoord met een citaat
Bericht Ook Herkansing Duits? zo niet, wel tips ??
pff.. woensdag herkansing duits.. alleen als ik duits haal ben ik geslaagd! heeft iemand nog tips voor mij :(


zo jun 21, 2009 1:07 pm
Profiel

Geregistreerd op: wo mei 27, 2009 11:15 am
Berichten: 6
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Ook Herkansing Duits? zo niet, wel tips ??
Gewoon alles doorkijken, hoeveel teksten er zijn enzoo. Dan eerst de vragen doorlezen (per tekst natuurlijk), dan herken je vaak het antwoord al in de tekst zodra je gaat lezen.. Niet alle woorden opzoeken die je niet kent, probeer eerst door te lezen en als je het dan echt niet snapt kun je het altijd nog opzoeken. Maar vaak zoek je heel veel woorden op waar niet eens naar gevraagt wordt.

Eeh, verder.. ALTIJD iets invullen.. laat het open en omcirkel de vraag. Aan het einde (ookal heb je nog 2 minuten) gewoon desnoods iene-miene-mutte.. niet geschoten is altijd mis;)

En als je het echt even niet meer weet, als je de tekst niet snapt, zou ik gewoon doorgaan naar de volgende tekst. Niet te lang blijven hangen want dan kom je misschien in tijdnood.

Heel veel succes..!


zo jun 21, 2009 2:02 pm
Profiel

Geregistreerd op: wo mei 27, 2009 9:09 am
Berichten: 8
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Ook Herkansing Duits? zo niet, wel tips ??
En als je nou al ziet dat je in tijd nood komt, en je snapt een tekst niet gewoon doorgaan, maar niet alles half gaan lezen en niet afraffelen! Want als je gewoon rustig door werkt heb je 9 op de 10 x meer goed dan als je gehaast gaat zitten werken....

Dat heb ik namelijk wel gedaan en was echt zonde want de 1e helft van het examen had ik wel goed gemaakt en na vraag 20 ofzo had ik nog maar 3 vragen goed.... :(

SUCCES!!!


di jun 23, 2009 9:22 am
Profiel

Geregistreerd op: do jun 18, 2009 7:45 am
Berichten: 4
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Ook Herkansing Duits? zo niet, wel tips ??


di jun 23, 2009 2:20 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 4 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
phpBB.nl Vertaling