Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is ma sep 16, 2019 8:30 am

Antwoord op onderwerp  [ 117 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 ENGELS 2009 
Auteur Bericht

Antwoord met een citaat
Bericht Re: ENGELS 2009
dirk analfabeet schreef:
Wat zegt iedereen dat het makkelijk was, ik snapte er echt geen #@$% van man.

had ook maar 17 punten achjaa sta een 4 der voor en kan het nog mooi compeseren met een 8.

Je mag tenslotte toch een 4 en een 5 staan ofniet?

achjaa met minimale inzet maximaal presteren is mijn motto! :D

Met voldoende compensatie wel ;)

do jun 04, 2009 11:41 am
Profiel

Antwoord met een citaat
ajaa 3 8e en 2 7ens erbij is wel voldoende denk :p

do jun 04, 2009 11:46 am
Profiel

Antwoord met een citaat
Hannahxo schreef:
~Sabrina~ schreef:

Ik maak me ook niet druk over het wel of niet halen van een voldoende, goedemorgen! Leer 'ns lezen. Ik maak me druk over het wel of niet halen van een 10. Ik heb sowieso hoger dan een 9. En bovengemiddeld Engels is te meten aan meer factoren dan één eindexamen.

Ik heb ook zo'n hoog beschaaf meid uit t-vwo die nu havo doet, maar tja het enige goede cijfer is haar engels. En daar schept ze dan over op, terwijl ze voor alle andere vakken een 5 heeft. Ik wil niet veel zeggen, maar mijn havo klas van dit jaar stond een 8 gemiddeld. En als je wilt zeggen als je een 10 hebt voor een engels eindexamen dat je dan bovengemiddeld Engels kan. Dan moet ik je teleurstellen. Engels op Havo is teringsimpel, als je maar een beetje bent opgegroeid ermee; film, muziek etc.

Ja, maar mijn Engels is ook wel iets hoger qua niveau dan een 10 op de havo. Ik heb verschillende diploma's gehaald in het Cambridge-programma voor ESOL (English for speakers of other languages), omdat ik het leuk vind om me ermee bezig te houden, en het me ligt. En Engels is dus niet mijn enige goede cijfer, al mijn cijfers zijn redelijk goed.

Overigens heb ik geen zin om hier nog te reageren op mensen die het niet uit kunnen staan als anderen toevallig beter kunnen leren. Ik ben gezegend met het talent dat het leren van talen me erg makkelijk af gaat, en ik überhaupt dingen snel kan leren, ook als het niet mijn vakgebied is. Een ander heeft weer een ander talent. Je eigen talent niet erkennen, maar daarvoor in de plaats andermans talent gaan afkraken, vind ik zielig en laag. En suggereert bij mij eerder een enorme behoefte aan erkenning, dus misschien is dat iets om je mee bezig te houden?

do jun 04, 2009 11:55 am
Profiel

Antwoord met een citaat
~Sabrina~ schreef:
Hannahxo schreef:
~Sabrina~ schreef:

Ik maak me ook niet druk over het wel of niet halen van een voldoende, goedemorgen! Leer 'ns lezen. Ik maak me druk over het wel of niet halen van een 10. Ik heb sowieso hoger dan een 9. En bovengemiddeld Engels is te meten aan meer factoren dan één eindexamen.

Ik heb ook zo'n hoog beschaaf meid uit t-vwo die nu havo doet, maar tja het enige goede cijfer is haar engels. En daar schept ze dan over op, terwijl ze voor alle andere vakken een 5 heeft. Ik wil niet veel zeggen, maar mijn havo klas van dit jaar stond een 8 gemiddeld. En als je wilt zeggen als je een 10 hebt voor een engels eindexamen dat je dan bovengemiddeld Engels kan. Dan moet ik je teleurstellen. Engels op Havo is teringsimpel, als je maar een beetje bent opgegroeid ermee; film, muziek etc.

Ja, maar mijn Engels is ook wel iets hoger qua niveau dan een 10 op de havo. Ik heb verschillende diploma's gehaald in het Cambridge-programma voor ESOL (English for speakers of other languages), omdat ik het leuk vind om me ermee bezig te houden, en het me ligt. En Engels is dus niet mijn enige goede cijfer, al mijn cijfers zijn redelijk goed.

Overigens heb ik geen zin om hier nog te reageren op mensen die het niet uit kunnen staan als anderen toevallig beter kunnen leren. Ik ben gezegend met het talent dat het leren van talen me erg makkelijk af gaat, en ik überhaupt dingen snel kan leren, ook als het niet mijn vakgebied is. Een ander heeft weer een ander talent. Je eigen talent niet erkennen, maar daarvoor in de plaats andermans talent gaan afkraken, vind ik zielig en laag. En suggereert bij mij eerder een enorme behoefte aan erkenning, dus misschien is dat iets om je mee bezig te houden?

Hier, erkenning. Kan je dan nu je (Engelse) dagboek pakken en daar al je vreselijk aandacht vragende verhaaltjes inschrijven?

do jun 04, 2009 12:05 pm
Profiel

Antwoord met een citaat
TyphOnX schreef:

Overigens heb ik geen zin om hier nog te reageren op mensen die het niet uit kunnen staan als anderen toevallig beter kunnen leren. Ik ben gezegend met het talent dat het leren van talen me erg makkelijk af gaat, en ik überhaupt dingen snel kan leren, ook als het niet mijn vakgebied is. Een ander heeft weer een ander talent. Je eigen talent niet erkennen, maar daarvoor in de plaats andermans talent gaan afkraken, vind ik zielig en laag. En suggereert bij mij eerder een enorme behoefte aan erkenning, dus misschien is dat iets om je mee bezig te houden?[/quote]

Hier, erkenning. Kan je dan nu je (Engelse) dagboek pakken en daar al je vreselijk aandacht vragende verhaaltjes inschrijven?[/quote]

HAHAHAHA :D
Dat was de beste opmerking die ik ooit gezien heb in dit forum

do jun 04, 2009 12:13 pm
Profiel

Antwoord met een citaat
Vond het examen niet echt makkelijk.
Heb altijd 8+ gehaald op oefen examens maar deze ging niet echt super..
Had namelijk 33 punten.
Hoop dat de normering boven de 0,6 is. Dan heb ik compensatie punt erbij:)

do jun 04, 2009 12:23 pm
Profiel

Antwoord met een citaat
Maxvanderhaar schreef:
Vond het examen niet echt makkelijk.
Heb altijd 8+ gehaald op oefen examens maar deze ging niet echt super..
Had namelijk 33 punten.
Hoop dat de normering boven de 0,6 is. Dan heb ik compensatie punt erbij:)

Normering zal tussen de 0,0 en 0,1 liggen, ben ik bang :/

Je kan het altijd nog herkansen ;)

do jun 04, 2009 12:44 pm
Profiel

Antwoord met een citaat
Mx1991x schreef:
~Sabrina~ schreef:
Niet omdat ik zo arrogant ben dat ik om die reden die 10 wil, maar omdat ik hoop dat het herexamen wat eenduidiger is qua antwoorden. Heb mijn klacht dus ook al ingediend, hoop dat er iets mee gedaan wordt. En nou ja, misschien blijk ik wel gewoon die 10 te hebben. Ik weet het niet, omdat, zoals ik al aangaf, bij sommige vragen meerdere antwoorden goed konden zijn.

De vragen waren nogal duidelijk. En misschien konden er meerdere antwoorden, maar dat betekend dus dat je gewoon heel goed moet lezen en moet afwegen welke het beste past. Dat meerdere antwoorden mogelijk waren heb ik in DU en FR ook meegemaakt. Ik ging goed lezen en paf, puntje erbij.
en het 6je cultuur? doe even normaal. iedereen doet gewoon zijn best voor die krengen, maar je haalt ongeveer een punt lager dan je SE-cijfers.

do jun 04, 2009 2:04 pm
Profiel

Antwoord met een citaat
Jezus Sabrina, wat ben jij een ongelooflijke trut (en ik heb me hier speciaal geregistreerd om je dat duidelijk te maken! zegt genoeg!)

do jun 04, 2009 4:29 pm
Profiel

Antwoord met een citaat
Voor een examen die aan de reacties hier te zien makkelijk was en goed gemaakt is, is er toch wel erg veel over te praten he. :shock:

do jun 04, 2009 4:58 pm
Profiel

Antwoord met een citaat
Citaat:
Jezus Sabrina, wat ben jij een ongelooflijke trut (en ik heb me hier speciaal geregistreerd om je dat duidelijk te maken! zegt genoeg!)

Wat heeft Jezus daarmee te maken?

En leg eens uit, waarom is Sabrina een trut? Ik moet zeggen dat ik het nogal wat vind als je iemand op basis van een paar berichten op een forum zomaar uit gaat schelden. En het feit dat je het doet, zegt genoeg over jou.

do jun 04, 2009 5:57 pm
Profiel

Antwoord met een citaat
MiepV schreef:
Citaat:

Wat heeft Jezus daarmee te maken?

En leg eens uit, waarom is Sabrina een trut? Ik moet zeggen dat ik het nogal wat vind als je iemand op basis van een paar berichten op een forum zomaar uit gaat schelden. En het feit dat je het doet, zegt genoeg over jou.

Ook over jou, dat je je daarmee bemoeit ;)

do jun 04, 2009 6:20 pm
Profiel

Antwoord met een citaat
~Sabrina~ schreef:

Beste Sabrina,
Als je zegt dat je capaciteiten liggen bij het cijfer 10, waarom haal je het dan niet gewoon in een keer. Een échte Engelse topleerling zou, ongeacht de moeilijkheidsgraad van het examen, in staat moeten zijn een 9.7 te halen. Doe je dat niet, moet je je tevreden stellen met een 9. Daarbij heb ik niks raars gezien in het examen, dit in tegenstelling tot het eindexamen Duits. Ik wens je succes met je herexamen, maar vrees dat dat ook tot een teleurstelling zal uitdraaien. De formulering van mijn zinnen zal je vast wel aanstaan, gezien je eigen taalgebruik. Mijn God, hoe oud zijn we nou? Je lijkt wel een lerares!
Ik had zelf aan een 5,2 genoeg voor een 7, en ik heb tussen de 6,2 en 8,2. Doelstelling gehaald.

do jun 04, 2009 6:31 pm
Profiel

Antwoord met een citaat
LeBron schreef:

hoezo denk je dat??

do jun 04, 2009 9:36 pm
Profiel

Antwoord met een citaat
LeBron schreef:

Waar berust je dat nu weer op? LeBron, Dat is dus gewoon onzin. Als je al zoiets zegt, dan zet er in ieder geval erbij waarop je het berust of zeg gewoon helemaal niks!

vr jun 05, 2009 1:25 am
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 117 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende