Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is di maart 19, 2024 5:35 am



Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 HAVO DUITS 1,2 Raar van het LAKS! 
Auteur Bericht

Geregistreerd op: do mei 28, 2009 4:39 pm
Berichten: 14
Antwoord met een citaat
Bericht HAVO DUITS 1,2 Raar van het LAKS!
Havisten vonden vooral dat er te lange teksten in het examen zaten, en dat de hoeveelheid vragen ook wel wat minder hadden gekund.
Havisten scheikunde klaagden vooral over teveel, maar ook te moeilijke of te onduidelijke vragen in hun examen.

Nou sorry hoor ik heb zelf scheikunde... en duits gemaakt gister duits was abnormaal...
En sck heeft maar rond de 400 klachten dacht ik .. Nou dat vind ik dan niet echt iets om neer te zetten het was te moeilijk..
Als ik hun was zal ik eens maar met duits iets gaan doen:S

Op sck stond ik een 5,1 en nu tussen 5.3 en 7.3
en duits een 6,5 en nu 2,3 en 4,3

Ik dacht nu komt er een hele bericht over die bijna 6000 Duits klachten.. maar nee


wo jun 03, 2009 7:35 am
Profiel

Geregistreerd op: ma mei 25, 2009 7:09 pm
Berichten: 19
Antwoord met een citaat
Bericht Re: HAVO DUITS 1,2 Raar van het LAKS!
Ik denk dat er meer mensen zijn die Duits hebben dan mensen die Scheikunde hebben... Je weet natuurlijk niet hoeveel mensen hoeveel vakken hebben.

Volgens mij wordt er gekeken naar het percentage klachten en niet naar het getal (in vergelijking met de voorgaande jaren).


wo jun 03, 2009 8:45 am
Profiel

Geregistreerd op: wo jun 03, 2009 9:01 am
Berichten: 4
Antwoord met een citaat
Bericht Re: HAVO DUITS 1,2 Raar van het LAKS!
ik snapte er ook echt helemaal niks van . ik denk echt dat ik rond de 4 heb gehad. had un 5,1 nodig. hoop dat de norm mee gaat vallen. :roll:


wo jun 03, 2009 9:10 am
Profiel

Geregistreerd op: di mei 26, 2009 6:03 pm
Berichten: 10
Antwoord met een citaat
Bericht Re: HAVO DUITS 1,2 Raar van het LAKS!
Ik ben het met Niels eens.

Beetje genuanceerder reageren, Assen1990. Ik geloof niet dat het LAKS wat dat betreft verantwoording aan jou schuldig is.
We gaan gewoon vanmiddag bij engels knallen met z'n allen!!


wo jun 03, 2009 9:34 am
Profiel

Geregistreerd op: wo jun 03, 2009 9:32 am
Berichten: 6
Antwoord met een citaat
Bericht Re: HAVO DUITS 1,2 Raar van het LAKS!
ja duits was echt te moeilijk!:O ik stond een 8 gemiddeld maar as ik geluk heb slaag ik nu met een 5 of 6 gemiddeld(weet ik mag ik niet klagen, maar toch tis lullig als je 2 jaar daarvoor geknokt hebt en je het met 1 tekst 2 punten naar beneden haalt)

hoop dat ze er wat aan doen!!

groetjes!


wo jun 03, 2009 9:38 am
Profiel

Geregistreerd op: di jun 02, 2009 1:18 pm
Berichten: 24
Antwoord met een citaat
Bericht Re: HAVO DUITS 1,2 Raar van het LAKS!
Zo Nelis, jij was er al vroeg bij.

Maar ik ben het wel een beetje hier mee eens. Als er 1 vraag bij Nederlands verkeerd is gegaan en geschrapt wordt, krijgt het volle media aandacht. Maar als er duizenden klachten over Duits binnen komen, word het in een hoekje gestopt en er weinig aandacht aan gegeven.... Waarom? een beetje 'laks' ...


wo jun 03, 2009 9:52 am
Profiel

Geregistreerd op: di jun 02, 2009 2:38 pm
Berichten: 12
Antwoord met een citaat
Bericht Re: HAVO DUITS 1,2 Raar van het LAKS!
Ik vind het ook raar. Ik haalde in de 5de voor een SE een 9 bij duits (tekstverklaren) en nu ik het examen heb gemaakt, mag ik nog blij zijn als ik een voldoende daarvoor heb :S

Er zijn nu al bijna meer klachten dan bij Economie, en er is nog steeds geen nieuws of er iets gedaan kan worden aan al deze 'woede en paniek' rondom het duits examen..


wo jun 03, 2009 9:57 am
Profiel

Geregistreerd op: wo jun 03, 2009 9:56 am
Berichten: 2
Antwoord met een citaat
Bericht Re: HAVO DUITS 1,2 Raar van het LAKS!
Ik vind het ook een beetje raar van het LAKS hoor!
Gelukkig heeft mijn buurvrouw een vriendin die in die commissie zit die het examen duits heeft gemaakt, en ze gaat even een flinke klacht indienen :)

Hopen dat het iets helpt!!


wo jun 03, 2009 10:08 am
Profiel

Geregistreerd op: di jun 02, 2009 1:04 pm
Berichten: 5
Antwoord met een citaat
Bericht Re: HAVO DUITS 1,2 Raar van het LAKS!
OKee duits was gewoon stuk moeilijker, er wordt gedaan of telefoonberichten veel belangrijker zijn dan internetklachten. Dus das wel balen..


wo jun 03, 2009 10:09 am
Profiel

Geregistreerd op: di jun 02, 2009 1:04 pm
Berichten: 5
Antwoord met een citaat
Bericht Re: HAVO DUITS 1,2 Raar van het LAKS!
citaat van laks: ''Eigenlijk is er verder niet zoveel boeiends te vertellen over de examens van vandaag''
Hallo met 6172 klachten over Duits.. is er dus wel iets boeiends te vertellen..Maarja hopen dat de normering een beetje meezit. Jammer dat er weinig bellen gaan rinkelen over de hoeveelheid klachten


wo jun 03, 2009 10:14 am
Profiel

Geregistreerd op: do mei 28, 2009 12:22 pm
Berichten: 15
Antwoord met een citaat
Bericht Re: HAVO DUITS 1,2 Raar van het LAKS!
ik vond het ook een beetje raar van het laks
want er stond ook dat het een rustige dag was en dat ze zich vermaakt hadden
met de mascotte en met snoep.
kom op!! ze hadden toch wel iets beters te doen? bijv. de klachten van duits doorlezen.
Nu krijg ik het idee dat de klachten die via internet binnenkomen niet eens behandelt worden, maar
alleen de telefoontjes ( er stond, de meeste klachten kwamen via internet binnen )


wo jun 03, 2009 10:19 am
Profiel

Geregistreerd op: di jun 02, 2009 1:18 pm
Berichten: 24
Antwoord met een citaat
Bericht Re: HAVO DUITS 1,2 Raar van het LAKS!
Ik weet het ook niet.
Er wordt onwijs veel aandacht aan het VWO examen Nederlands gegeven,
Maar Duits op HAVO was toch echt erger....

Maarja... Ik snap het ook niet. Beetje jammer vind ik het...
Meer aandacht is hogere norm, lijkt mij.
Maar het laks stopt dit allemaal in het laatje opeens, terwijl zij er toch voor ons zijn om de norm hoger te krijgen en de klachten aan te horen?
Als duizenden mensen zich boos hebben zitten maken om het examen duits, en het LAKS zit grappig te vertellen dat ze zich de hele dag hebben vermaakt met hun mascotte, dan maakt dat mij aardig pissed off....


wo jun 03, 2009 10:29 am
Profiel

Geregistreerd op: di jun 02, 2009 12:13 pm
Berichten: 2
Antwoord met een citaat
Bericht Re: HAVO DUITS 1,2 Raar van het LAKS!
duits was echt stom(k*t) !!
ik had te weinig tijd, moest al mijn open vragen afragelen vanwege tijd en de vragen vond ik vaag gesteld en ook heel anders dan in examenbundel en oude examens !
ook veel meer open vragen dan ''hoort'' , ze konden ons dan wel beter vertellen dat er veel open vragen in kwamen, zodat we daar op gingen oefenen!
sta gemiddeld ruim voldoende maar heb nu een zwaar onvoldoende gehaald op het examen, dit is flauw want had op een compesatie punt gerekend, nu misschien wel zakken vanwege deze teksten die te lang en moeilijk waren !


wo jun 03, 2009 10:34 am
Profiel

Geregistreerd op: do mei 28, 2009 4:39 pm
Berichten: 14
Antwoord met een citaat
Bericht Re: HAVO DUITS 1,2 Raar van het LAKS!
JAAAH dat is egt niet noramaal:S!

De laks zegt gewoon rustig dagje...:S nou sorry hoor
Maar als vwo met 10000Klachten voor NL komt aan zetten staat de hele media op de kop
EN als HAVO met DUITS 6000klachten komt word er niet veel over gezegd..Gezien bij VWO iedereen Nederlands heeft
En op havo MAAAR een deel duits heeft!


wo jun 03, 2009 10:57 am
Profiel

Geregistreerd op: ma mei 29, 2006 9:33 am
Berichten: 20
Antwoord met een citaat
Bericht Re: HAVO DUITS 1,2 Raar van het LAKS!
Ja heel raar dat LAKS bijna niks verteld over de aantal klachten:S
Maarja, komt wel goed. Als ze zien dat veel mensen weinig punten hebben gescoord wordt de normering lekker ophoog geschopt en heeft iedereen een voldoende;)


wo jun 03, 2009 5:17 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 25 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
phpBB.nl Vertaling