Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is do maart 28, 2024 3:06 pm



Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
 Muziekexamen VWO 
Auteur Bericht

Geregistreerd op: vr mei 29, 2009 3:11 pm
Berichten: 1
Antwoord met een citaat
Bericht Muziekexamen VWO
Hey,

Wie vind er nog meer dat de cd veelte snel ging? Ik had amper tijd een antwoord op te schrijven. :( Andere jaren ging ie volgens mij een stuk langzamer...


vr mei 29, 2009 3:17 pm
Profiel

Geregistreerd op: vr mei 29, 2009 6:13 pm
Berichten: 2
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Muziekexamen VWO
Ja vond idd ook dat het te snel ging! Ook vond ik sommige vragen gewoon te moeilijk! Dingen waarvan ik nog nooit heb gehoord.. ik heb denk ik ong 32 vd 102 punten. Terwijl ik juist goed ben in muziek! Want sta een 7.2! Wat vonden jullie van het examen?


vr mei 29, 2009 6:18 pm
Profiel

Geregistreerd op: wo jun 03, 2009 7:13 pm
Berichten: 1
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Muziekexamen VWO
Oh, dan heb ik dik geluk. Wij waren één van de 10(ofzo) scholen in Nederland die hem op computer mochten maken. Dan krijg je dik fijne koptelefoon, en dan mag je 2.5 uur lang zelf je tempo bepalen,. Sommige stukken beluister je dan zo'n 10 keer, en de andere maar een. vet handig. zouden ze overal moeten invoeren.


wo jun 03, 2009 7:16 pm
Profiel

Geregistreerd op: do jun 04, 2009 3:57 pm
Berichten: 3
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Muziekexamen VWO
Echt?
Ahh, ik was te laat met een klacht indienen, omdat ik t niet meteen erna had gedaan.. Maar bij ons was de geluidsinstallatie echt failure.. Ik had dan liever koptelefoons gehad en zo vaak als je wil luisteren :|
Eigenlijk best oneerlijk voor degene die dat niet hebben, want die solfegevragen moet ik altijd vaker horen om goed te kunnen. Nu had ik ze bijna allemaal fout :S


do jun 04, 2009 5:04 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 4 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
phpBB.nl Vertaling