Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is do maart 28, 2024 10:21 am



Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
 Locatie Her examen Economie 1 
Auteur Bericht

Geregistreerd op: do jun 12, 2008 6:24 pm
Berichten: 2
Antwoord met een citaat
Bericht Locatie Her examen Economie 1
Hey Allemaal,

Nou helaas geen 8 gemiddeld maar goed wie weet met een 9.4 voor economie lukt dat nog -.-. Op 1 tiende na (8.1 en 8.8 voor scheikunde) moet ik serieus een 9.4 halen i.p.v. een 7.4....

Maar waarom ik post, heeft iemand een idee waar het economie 1 her examen is? Ik neem aan (ik woon in de buurt van den bosch) in eindhoven (op vrijdag, in de middag) maar waar precies?

In ieder geval bedankt ;).
~YNSx2


vr jun 13, 2008 9:49 am
Profiel

Geregistreerd op: do jun 12, 2008 6:24 pm
Berichten: 2
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Locatie Her examen Economie 1
Oke voor de mensen die dit topic lezen :). Ik ben ff langs school geweest (eigenlijk voor andere zaken) en wanneer je een aangewezen her hebt (een her examen dat niet op je school wordt afgenomen) krijg je een brief thuis met de gegevens (plaats en tijd van het examen). Mocht dat niet het geval zijn op tijd bellen met je school om te kijken of die je kunnen helpen (wat wel zou moeten kunnen).

Mooi toch als je je eigen topics kan beantwoorden :P. Ik hoop dat iemand anders er iets aan heeft iig.


vr jun 13, 2008 1:59 pm
Profiel

Geregistreerd op: wo maart 04, 2015 11:20 am
Berichten: 1
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Locatie Her examen Economie 1
0 punten noem je niet spetterend? ik mag blij zijn als ik er meer heb dan zo'n 27! Dat is niet veel, maar ik stond een 7,9 dus het hangt een beetje van de norm af wat ik heb, maar ik geloof wel een 6. Uiteindelijk afgerond. :roll: :roll: :roll: :roll: :wink:

_________________
adil


wo maart 04, 2015 11:22 am
Profiel

Geregistreerd op: do maart 19, 2015 11:06 am
Berichten: 1
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Locatie Her examen Economie 1
Maatschappijleer 1 heeft iedereen in de vierde gehad, de mensen die Maatschappijleer 2 gekozen hebben, hebben ook nog Maatschappijleer in de vijfde en de zesde en dus ook nog een examen ;)

_________________
ahsan


do maart 19, 2015 11:09 am
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 4 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
phpBB.nl Vertaling