Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is do maart 28, 2024 8:25 pm



Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
 Scheikunde 1 2009 
Auteur Bericht

Geregistreerd op: do mei 28, 2009 5:18 pm
Berichten: 2
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Scheikunde 1 2009
Ok er is niet echt overgekomen wat k bedoelde want k had geen aanval op Sk 1,2 gepland ofzo.... Ik bedoelde dat er bij sk 1 veel meer klachten zijn dan Sk 1,2 en daarmee dus duidelijk is dat sk 1 mensen het moeilijker vonden dan sk1,2 mensen en de rede daarvoor misschien wel kan zijn dan de cito-mensen de toets van Sk 1 teveel op een toets van Sk1,2 heeft laten lijken i.v.m het aantal klachten. Aangezien Sk 1,2 dus altijd als moeilijker word gezien is dat niet zo prettig....


vr mei 29, 2009 9:25 am
Profiel

Geregistreerd op: di mei 26, 2009 8:52 pm
Berichten: 1
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Scheikunde 1 2009
Zou dat misschien niet komen doordat er veel meer Sk1 kandidaten dan Sk1,2 kandidaten zijn?
Want dan lijkt het nogal logisch dat er meer Sk1 klachten zijn binnengekomen. Je zou dus moeten kijken naar de verhoudingen.
Maar sowieso vind ik dat er geen 'strijd' moet zijn over of Sk1 of Sk1,2 nou moeilijker was of iets dergelijks..
Aan de reacties te lezen was zowel Sk1 als Sk1,2 moeilijk, dus laten we maar gewoon met z'n allen hopen dat er voor allebei een goede normering komt!


vr mei 29, 2009 11:49 am
Profiel

Geregistreerd op: vr mei 29, 2009 4:19 pm
Berichten: 1
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Scheikunde 1 2009
Die examen was zeker niet makkelijk. En wat het nog lastiger maakte is dat er zoveel vragen waren, zodat je maar weinig tijd. Bovendien vind ik het erg jammer dat een bio-chemie som over DNA ontbrak in de examen. Juist zo een opgave maak ik helemaal goed en levert heel wat punten bij mij op!!! :evil:


vr mei 29, 2009 4:28 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
phpBB.nl Vertaling