Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is do maart 28, 2024 10:51 pm



Antwoord op onderwerp  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
 Wiskunde (A1) - hoe ging het? 
Auteur Bericht

Geregistreerd op: ma mei 25, 2009 10:23 pm
Berichten: 7
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Wiskunde (A1) - hoe ging het?


ma mei 25, 2009 11:20 pm
Profiel

Geregistreerd op: di mei 26, 2009 8:08 am
Berichten: 1
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Wiskunde (A1) - hoe ging het?
ik was wel benieuwd wat iedereen bij vraag 15 heeft met de figuurtes. Snap dat zoiets met ncr kan worde. Berekend maar als ik ze uitteken heb ik 48 figuurtjes ipv 24. Kan nu geen foto's meezenden maar volgens mij klopt het echt! Want de figuurtjes 2 en 3 in het voorbeeld kun je spiegelen. En er is nog een type met een lijn boven , rechts en diagonaal rechts. Deze is ook te apiegelen. Vervolgens kun je alle figuurtjes 8 maal draaien in de punten van t rooster wat betekend 6 typen x 8 draaien = 48... zodra ik foto's heb zal ik ze uploaden!


di mei 26, 2009 8:16 am
Profiel

Geregistreerd op: ma mei 18, 2009 2:34 pm
Berichten: 3
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Wiskunde (A1) - hoe ging het?


di mei 26, 2009 9:09 am
Profiel

Geregistreerd op: ma mei 18, 2009 11:58 am
Berichten: 7
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Wiskunde (A1) - hoe ging het?
Zo,

Ten eerste.... :shock: Wtf, ik heb tussen de toets door even gekeken of ik toevallig niet het Wiskunde A1,2 voor me had liggen, maar het klopte dat ik A1 had. Het ging echt oerslecht.

Ik heb net even een klacht via de telefoon ingedient. Mijn klacht ging over vraag 21, want het klopt gewoon niet dat ze de inzet er niet afhalen. Terwijl dit wel in het voorbeeld wordt voorgedaan, en omdat het gewoon logisch is dat je je inzet weer kwijt bent. Daarnaast heb ik ook vermeld dat dit examen echt veel pittiger was dan alle oefenexamens van voorgaande jaren. En vooral de vraagstelling bij vraag 17 vind ik ook niet goed. Ik heb die vraag ook 50 keer moeten lezen, waarna ik het pas begreep. Ik heb gewoon uitgerekend hoeveel fouten ieder zou opsporen!

Ik mag hopen dat die norm omhoog gaat. Ik stond een 7.2 voor me SE en moest een 3.8 halen om te slagen, en ik lig zelfs wakker of ik dat wel gehaald heb. Het is niet in overeenstemming met de voorgaande jaren! :!:


di mei 26, 2009 12:16 pm
Profiel

Geregistreerd op: di mei 26, 2009 12:26 pm
Berichten: 2
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Wiskunde (A1) - hoe ging het?
Hey allemaal!

Vraag 6 heb ik ook een tijdje over gedaan, maaVraag 21r als je de haakjes goed zette dan kwam ie idd wel uit zoals ie moest zijn!
Vraag 17 snapte ik na een aantal keer lezen nog steeds niet en kwam uiteindelijk uit op een heel ander antwoord dan het coorectiemodel helaas..
is echt lullig! Ik heb ook de inzet eraf gehaald omdat dat zo in het voorbeeld boven de vraag ook was gedaan...en daarom mis je dan 3 punten :( Daar ga ik nog wel ff een klacht over indienen!
Ik begon trouwens best goed, maar liep bij vraag 8, 9 en 10 helemaal vast! Hadden meer mensen daar last van?
Hij was trouwens wel moeilijker dan voorgaande jaren, want ik heb stuk of 6 examens geoefend en die gingen allemaal beter dan deze :? laten we maar hard hopen op een hoge n-norm! :wink:


di mei 26, 2009 12:46 pm
Profiel

Geregistreerd op: ma mei 18, 2009 3:31 pm
Berichten: 16
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Wiskunde (A1) - hoe ging het?
Ik krijg er ook een steeds slechter gevoel over :( Ik heb een paar dingen nagekeken die ik dacht goed te hebben en die blijk ik fout gedaan te hebben, zoals vraag 15 en 21, maar die laatste vind ik volstrekt onterecht. Ik vond het examen van 2007 1e tijdvak nog veel moeilijker, dus wat dat betreft vond ik deze wel goed gaan, maar het valt dus toch weer tegen, net als Nederlands en geschiedenis. En nou morgen Duits en economie :cry: Duits gaat misschien nog maar dan ben ik helemaal dood, en voor economie ben ik maar gestopt met leren want dat is echt hopeloos, die examensommen zijn echt onbegrijpelijk! Ik denk dat ik maar snel een topic over economie 1 op ga zetten :) Gelukkig is dit forum er om al onze frustraties te uiten :P


di mei 26, 2009 1:33 pm
Profiel

Geregistreerd op: wo mei 27, 2009 1:03 pm
Berichten: 5
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Wiskunde (A1) - hoe ging het?
VRAAG 6 KLOPT NIET!!!
ik heb al van meerdere leerlingen gehoord dat zij óók geen parabool grafiek te zien kregen, maar een lineaire!!
Ik dacht dat het aan mij lag, maar dat is dus niet zo.
Hierover heb ik dus een klacht ingediend.

Klaag ook over vraag 6!!


wo mei 27, 2009 1:08 pm
Profiel

Geregistreerd op: wo mei 27, 2009 12:01 pm
Berichten: 7
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Wiskunde (A1) - hoe ging het?
Wat een commotie over een vraag (6) zet je window eens van xmin 0 tot xmax 100000 en ymin -10 ymax 200 oid. Die x is ook gewoon gegeven op het plaatje staat 100000 rechts onder, met de y window moet je een beetje vogelen. Ik heb die hele toets niet gemaakt (heb wisb1,2) maar toe ik t hoorde van iemand ben ik maar eens gaan kijken... Dus of ik begrijp die som niet of de widow instellingen van een aantal klopte niet. Je hoeft trouwens aleen haakjes om de ''100000-x'' te zetten


wo mei 27, 2009 1:33 pm
Profiel

Geregistreerd op: do mei 21, 2009 11:01 am
Berichten: 3
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Wiskunde - hoe ging het?


wo mei 27, 2009 9:05 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 39 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
phpBB.nl Vertaling