Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is do maart 28, 2024 7:11 pm



Antwoord op onderwerp  [ 97 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
 Examen wiskunde A1,2 2008 
Auteur Bericht

Geregistreerd op: wo mei 28, 2008 6:55 pm
Berichten: 2
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Examen wiskunde A1,2 2008


wo mei 28, 2008 7:05 pm
Profiel

Geregistreerd op: wo mei 28, 2008 6:53 pm
Berichten: 1
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Examen wiskunde A1,2 2008
@ Jarno:

Over de zesjescultuur: (ik wil niet opscheppen, maar) ik sta gemiddeld een 8 voor de vakken op mijn cijferlijst. Toch waren voor mij de examens Wiskunde A1,2 en Aardrijkskunde echt te moeilijk, waarschijnlijk heb ik niet eens een voldoende gehaald voor beide vakken. En dat terwijl ik de afgelopen drie jaar echt keihard geblokt heb. Ik heb dan óók geklaagd, en ja, om te proberen de norm te verhogen.
Dat jij een 10 hebt gehaald voor deze examens is geweldig, echt heel goed van je... maar om te zeggen dat ze makkelijk wàren... dat verschilt voor iedereen!!!
En daarbij...zeggen dat mensen het niet waard zijn om op het VWO te zitten slaat nergens op (alleen omdat ze een examen niet te doen vinden, terwijl jij dat wel vindt :? je kent ze niet eens...)

Maar dat is mijn bescheiden mening :mrgreen:


wo mei 28, 2008 7:17 pm
Profiel

Geregistreerd op: do mei 29, 2008 2:08 pm
Berichten: 1
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Examen wiskunde A1,2 2008
Heerlijk late reactie van mij, maar ik hoop toch wel dat de norm een beetje hoog wordt,

heb nu in het slechtste geval 43 punten en dat is met een lage norm geen 5,5 die ik moet halen om te slagen, want mijn slagingskansen hangen dus echt hier vanaf:(.
Economie heb ik namelijk al verkloot en daardoor onvoldoende afgesloten.

Als iemand nog zin heeft om te reageren:P:

ik had bij vraag 19 de tijd berekend op 42 uur en 43 minuten, dus echt heel vaag, maar het is wel het goede antwoord, want het mag tussen de 42 en 43 uur liggen.
Ik heb dus niet de juiste berekening gebruikt, maar zal dat dan foutgerekend worden, want dan loop ik dus 4 punten mis en als ik die 4 punten wel heb dan heb ik wiskunde waarschijnlijk wel gehaald.

en bij vraag 13 waar al veel vragen over gesteld zijn, jullie denken dus echt niet dat dat afgerond mocht worden, dat dat dan fout is? want ik heb het afgerond op 0,8... wij hebben nooit geleerd dat dat niet mocht.. maar ja, ik vind het dus lelijk dat dat dan fout gerekend wordt, omdat ik wel wist hoe het moest, maar door een stomme afrondfout 1 punt niet heb.

Hoe gingen de rest van jullie examens? geslaagd?

x Iris.

Trouwens wel fantastisch om die hele discussie terug te lezen hoor;)


do mei 29, 2008 2:16 pm
Profiel

Geregistreerd op: vr mei 30, 2008 2:56 pm
Berichten: 5
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Examen wiskunde A1,2 2008
Ik vond het examen wiskunde ontzettend moeilijk! :?
Ik ben dan ook niet zo goed in wiskunde, maar toch. Ik miste de binomcdf heel erg onder het examen... die had ik graag vaak gezien :D Ook vond ik dat er vrij weinig tijd was. Misschien hadden ze twee vragen minder moeten doen ofzo.
Voor wiskunde ben ik dus al gezakt.. nu nog bidden voor economie.


vr mei 30, 2008 3:00 pm
Profiel

Geregistreerd op: ma jun 02, 2008 12:00 pm
Berichten: 1
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Examen wiskunde A1,2 2008
Ik denk niet dat er te stellen valt dat dit examen makkelijk of moeilijk was. Het moest je net liggen. Persoonlijk moet ik zeggen dat ik het super makkelijk vond. Aan de andere kant heb ik ook de eindexamens van 2006 en 2007 gemaakt en daar was ik echt dramatisch voor gezakt. Er werd hele andere stof behandelt dan voorgaande jaren (waar ik heel blij mee was).. En even for the record: 't is bullshit om te zeggen dat Wiskunde B moeilijker is. Heb het allebei gevolgd en het is gewoon heel anders. De ene vindt wiskunde B makkelijker dan A en andersom.. Ik vond B zelfs makkelijker dan A maar vanwege verandering van profiel kon ik het niet houden..


ma jun 02, 2008 12:04 pm
Profiel

Geregistreerd op: wo mei 21, 2008 3:03 pm
Berichten: 16
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Examen wiskunde A1,2 2008


wo jun 11, 2008 9:41 am
Profiel

Geregistreerd op: wo mei 25, 2005 5:12 pm
Berichten: 22
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Examen wiskunde A1,2 2008


ma jun 16, 2008 2:32 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 97 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
phpBB.nl Vertaling