Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is za apr 27, 2024 10:34 am



Antwoord op onderwerp  [ 146 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
 Examen natuurkunde 1 2008 
Auteur Bericht

Geregistreerd op: di mei 20, 2008 4:38 pm
Berichten: 1
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Examen natuurkunde 1 2008
Het was te lang, wou je alle vragen gemaakt hebben. Bovendien waren er veel addertjes onder het gras zoals de negatieve vergroting pakken bij 24 enzo. Het is onmogelijk om het, en vlot genoeg te maken en niet dingetjes over het hoofd te hebben gezien.
Die vraag waar je die opp. van die man moest SCHATTEN, ja hallo, beetje gaan zitten schatten, in 6vwo. De een vindt een man 40 cm breed, de ander 80 (ik dus, maar dat is dus fout!). Als ze daar punten voor aftrekken ga ik ze aanklagen voor discriminatie van dikke mensen or :P


di mei 20, 2008 5:52 pm
Profiel

Geregistreerd op: di mei 20, 2008 5:46 pm
Berichten: 5
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Examen natuurkunde 1 2008
hij was veel te lang en er zaten lastige vragen bij! dat gokken van de oppervlakte van die man sloeg ook nergens op :shock:


di mei 20, 2008 5:53 pm
Profiel

Geregistreerd op: di mei 20, 2008 5:28 pm
Berichten: 25
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Examen natuurkunde 1 2008


Laatst bijgewerkt door Pytt op di mei 20, 2008 6:05 pm, in het totaal 1 keer bewerkt



di mei 20, 2008 5:59 pm
Profiel

Geregistreerd op: di mei 20, 2008 5:54 pm
Berichten: 3
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Examen natuurkunde 1 2008
Ik vond het examen ontzettend moeilijk. Veel addertjes onder het gras inderdaad en de oppervlakte opdracht sloeg ook nergens op. Dat is super onnauwkeurig en je kan er makkelijker punten mee verliezen dat winnen. Hij was erg lang, waardoor ik zeker niet als enige uit de klas in tijdnood gekomen ben. Met alle instinkers maakt dit het moeilijkste examen van alle oefenexamens die ik gemaakt heb. Erg jammer...


di mei 20, 2008 6:00 pm
Profiel

Geregistreerd op: ma mei 19, 2008 11:54 am
Berichten: 82
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Examen natuurkunde 1 2008
ik vond dat ik met 1 vierkante meter al ruim zat:P gelukkig is dat nog net goed :D


di mei 20, 2008 6:02 pm
Profiel

Geregistreerd op: di mei 20, 2008 5:57 pm
Berichten: 4
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Examen natuurkunde 1 2008
Hahah ja die vraag over de oppervlakte schatten was echt raar. Ben benieuwd hoe ze dat gaan beoordelen! Verder voeg ik me bij de rest van de forumbezoekers: het examen was echt te lang! Had ook een gevoel dat dat door de vragen met bijlagen kwam, die allemaal richting het eind waren. Allemaal ook lekker uitgebreid, waardoor ik op het einde 3 nog openstaande vragen vluchtig moest beantwoorden! :? En verder ook geen tijd om alles nog een keertje rustig na te lopen.


di mei 20, 2008 6:03 pm
Profiel

Geregistreerd op: di mei 20, 2008 5:54 pm
Berichten: 1
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Examen natuurkunde 1 2008
Ja er was enkele tijdnood, heb ik ook gezien bij veel anderen.
Formulering vragen niet heel duidelijk.
In antwoord model staat bij de schakeling zo getekent dat als de drukschakelaar in gedrukt wordt de klep open gaat maar als hij los laat de klep dicht gaat. (stond nergens duidelijk aangegeven of hij ingedrukt moet houden en of de druk eerst weer moet dalen om de klep te dichten of dat de piloot dat moet doen)


di mei 20, 2008 6:04 pm
Profiel

Geregistreerd op: di mei 20, 2008 6:15 pm
Berichten: 1
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Examen natuurkunde 1 2008
Kanonnen zegg :shock: , wat was dit een ontzettend lang examen.
Ik weet van mezelf dat ik niet denderend ben in Natuurkunde, maar ik weet zeker wel dat ik het beter had kunnen maken als het niet ZO lang was :( :!:

Op naar de volgende afgangen :evil:


di mei 20, 2008 6:17 pm
Profiel

Geregistreerd op: di mei 20, 2008 6:17 pm
Berichten: 3
Antwoord met een citaat
Bericht Examen natuurkunde 1,2 Compex 2008
Hee Vraagje

Voor mensen die ook het compex examen hebben gedaan!?
Wanneer ze vragen voor een singnaal dat boven de 3,0 Volt een hoog signaal geeft (dmv een comperator) dan moet je de comperator toch instellen op 3,1 Volt want als je hem op 3,0 Volt instelt reageert hij ook bij een voltage van 3,0 Volt en de vraag is BOVEN de 3,0 Volt????

iemand hetzelfde goed/fout gedaan!?

Thanks en succes!
Thomas


di mei 20, 2008 6:22 pm
Profiel

Geregistreerd op: di mei 20, 2008 6:17 pm
Berichten: 3
Antwoord met een citaat
Bericht Examen natuurkunde 1,2 Compex 2008
Hee Vraagje

Voor mensen die ook het compex examen hebben gedaan!?
Wanneer ze vragen voor een singnaal dat boven de 3,0 Volt een hoog signaal geeft (dmv een comperator) dan moet je de comperator toch instellen op 3,1 Volt want als je hem op 3,0 Volt instelt reageert hij ook bij een voltage van 3,0 Volt en de vraag is BOVEN de 3,0 Volt????

iemand hetzelfde goed/fout gedaan!?

Thanks en succes!
Thomas


di mei 20, 2008 6:26 pm
Profiel

Geregistreerd op: ma mei 19, 2008 12:15 pm
Berichten: 15
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Examen natuurkunde 1 2008
Nou, even van de andere kant.


Ik vond het examen onwijs #@$%, maar dat is Natuurkunde sowieso. Ik was dik een half uur voor de tijd klaar, natuurlijk niet alles goed (verre van, zit zo rond de 55 punten hoop ik.), maar zeker wel wat. Ik heb de afgelopen drie jaar vrij weinig voldoendes gehad, je kan ze op een hand tellen, maar dit lukte wel redelijk.

Wist ook gewoon dat ik de fout in zou gaan met die rare zuiger en die lenzen onzin. Zuigen doe ik niet en lenzen draag ik niet, dus oprotten.


Norm 2.0, baby.


di mei 20, 2008 6:26 pm
Profiel

Geregistreerd op: di mei 20, 2008 6:20 pm
Berichten: 3
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Examen natuurkunde 1 2008
Wat een super lang examen!
Ik ga zeker klagen, want voorgaande examen waren allemaal veel minder lang. Heb er zelf meer dan genoeg geoefend, maar zo'n lang examen ben ik echt niet tegengekomen.
Klagen dus en zorgen voor een lage n-term!


di mei 20, 2008 6:28 pm
Profiel

Geregistreerd op: di mei 20, 2008 6:20 pm
Berichten: 1
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Examen natuurkunde 1 2008
schatjes, wees ook even allemaal zo slim om via LAKS een klacht in te dienen als jullie het allemaal te lang vonden.. natuurlijk mogen jullie zoveel tegen elkaar klagen als jullie willen, ik vond het zelf ook te lang, maar via de officiƫle weg doen ze er hopelijk ook echt wat mee en wordt de norm misschien wel een stuk soepeler!
en nu op naar biologie, jeujj!


di mei 20, 2008 6:31 pm
Profiel

Geregistreerd op: di mei 20, 2008 6:33 pm
Berichten: 6
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Examen natuurkunde 1 2008
Aan het begin van het examen was het piece of cake. Ik vond het fijn dat ze startten met een paar (relatief) makkelijke vragen. Vraag 5, Springstok, vond ik erg onduidelijk in z'n geheel. Het niveau lag voor de rest vrij hoog, in vergelijking met voorgaande jaren.

kortom: aardig lastig examen, maar wel te doen. (niet te doen als je niet geleerd had 8) )


di mei 20, 2008 6:37 pm
Profiel

Geregistreerd op: di mei 20, 2008 6:37 pm
Berichten: 12
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Examen natuurkunde 1 2008
Toen ik het examen af had, had ik het idee dat ik het flink verpest had. Ik was namelijk tot en met vraag 21 gekomen en had tussendoor ook 2 vragen overgeslagen. Verder vond ik het examen ook erg moeilijk en dacht ik dat ik veel fout had. Bij het nakijken viel het echt reuze mee, wat ik had gemaakt had had ik bijna allemaal goed! Uiteindelijk tog nog iets van 50 punten. Vanmiddag ook geklaagd bij het LAKS dat het examen veel te lang was. Zo even het examenjournaal luisteren:) Misschien zeggen ze nog wat over de lengte!

Succes allemaal morgen met Biologie!


di mei 20, 2008 6:42 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 146 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 87 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
phpBB.nl Vertaling