Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is do maart 28, 2024 11:24 am



Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
 Aardrijkskunde 2010 
Auteur Bericht

Geregistreerd op: ma mei 17, 2010 4:59 pm
Berichten: 14
Antwoord met een citaat
Bericht Aardrijkskunde 2010
Hoe vonden jullie het examen? Sommige vragen waren een beetje onduidelijk. Ik heb zo mn twijfels hoop op een 6je


do mei 27, 2010 3:28 pm
Profiel

Geregistreerd op: ma mei 17, 2010 7:36 pm
Berichten: 59
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Aardrijkskunde 2010
Vond hem erg moeilijk!
Sommige vragen waren inderdaad een beetje wazig, geef je een super lang antwoord staat er in het correctiemodel iets heel simpels...

Ik hoop dat de docenten een beetje af mogen wijken van de antwoorden die in het correctiemodel staan zodat er een beetje soepel gerekend kan worden...


do mei 27, 2010 4:04 pm
Profiel

Geregistreerd op: ma mei 17, 2010 4:59 pm
Berichten: 14
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Aardrijkskunde 2010
Klopt, gelukkig waren de antwoorden die in het correctiemodel stonden voorbeelden van antwoorden :P , dus er zijn ook nog andere antwoorden mogelijk


do mei 27, 2010 4:05 pm
Profiel

Geregistreerd op: ma mei 17, 2010 9:44 pm
Berichten: 3
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Aardrijkskunde 2010
Voor het eerst in mijn leven vond ik het leuk een aardrijkskunde toets te maken. Hoewel ik 3 vragen niet in heb kunnen vullen ivm de tijd.


do mei 27, 2010 4:18 pm
Profiel

Geregistreerd op: di mei 18, 2010 7:52 am
Berichten: 9
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Aardrijkskunde 2010
Het was een heel moeilijk examen vond ik.
Ik heb tussen de 1.7 en 2.5:S
Ik wee tniet hoor, maar waren heel veel dingen die je niet kon leren maar echt moest snappen:s Of ligt dat nou aan mij??!


Wat een rottoets!


do mei 27, 2010 9:25 pm
Profiel

Geregistreerd op: di mei 18, 2010 5:00 pm
Berichten: 2
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Aardrijkskunde 2010
Ja ik vond hem ook belachelijk moeilijk. Behalve dat ie moeilijk was zat ie ook nog slecht in elkaar, en wel hierom:
Bij vraag 3: Er wordt duidelijk gevraagd om DE fysisch geografische reden. In het antwoord model staan echter twee redenen (dichtbevolkte kust, berg gebieden). Voor elk van deze reden krijg je één punt. Omdat er om DE reden wordt gevraagd, heb ik dus maar 1 reden gegeven.

Bij vraag 6: Waarom zijn dit de marokkanen? Het gaat om transnationale activiteiten. In de bron zie je duidelijk dat de IRAKEZEN relatief het meeste aan deze activiteiten doen ( geld 72%, kranten herkomstland 62 procent, contact met familie 94%) Er is geen enkele reden om bij deze vraag alleen de marokkanen goed te rekenen, omdat de Irakezen op veel gebieden meer doen aan deze activiteiten.

Bij vraag 27: In het antwoordmodel staat overduidelijk een OORZAAK-GEVOLG relatie beschreven. Hier word in de vraag echter niet om gevraagd. Het antwoord zou uit twee delen moeten bestaan volgens het model: - Het bouwen van wijkcentrum zorgt ervoor dat bewoners met elkaar in contact komen. - Waardoor ze meer rekening met elkaar zullen houden / minder overlast bezorgen / etc.

En om dan nog maar te zwijgen over het feit dat ik er veel leer uren in had zitten, en ik vervolgens deze kennis vrijwel niet nodig had, en alleen maar moest redeneren / snappen uit bronnen en atlas, en wat dat betreft sluit ik me dan ook helemaal bij Cherry91 aan.

Iemand commentaar op wat hier staat? Let me know!


do mei 27, 2010 10:59 pm
Profiel

Geregistreerd op: do mei 22, 2008 5:48 pm
Berichten: 50
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Aardrijkskunde 2010


do mei 27, 2010 11:08 pm
Profiel

Geregistreerd op: ma mei 17, 2010 7:36 pm
Berichten: 59
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Aardrijkskunde 2010
Wauw Macrauw, daar typ jij ff precies alles neer wat ik er ook van vond!
Stuk voor stuk klachten over indienen dan, en goed onderbouwen!

Ik ga het ook doen! Echt je neemt de woorden (of letters) uit mn mond :P


vr mei 28, 2010 12:08 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 8 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
phpBB.nl Vertaling