Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is do maart 28, 2024 11:30 am



Antwoord op onderwerp  [ 64 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Poll: Sex tijdens de examens... 
Auteur Bericht

Geregistreerd op: vr mei 29, 2009 7:14 pm
Berichten: 29
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Poll: Sex tijdens de examens...
http://www.telegraaf.nl/binnenland/3906 ... geNumber=3
Yep, media lult nooit uit zijn nek. Nooit. En al helemaal niet regelmatig. Gelukkig dat ik geen krantenbezorger van 7 dagbladen ben die regelmatig complete onzin in de kranten ziet.


za mei 30, 2009 2:51 pm
Profiel WWW

Geregistreerd op: wo mei 27, 2009 10:01 am
Berichten: 147
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Poll: Sex tijdens de examens...

_________________
I walk alone ! ...


za mei 30, 2009 3:44 pm
Profiel

Geregistreerd op: vr mei 29, 2009 7:14 pm
Berichten: 29
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Poll: Sex tijdens de examens...


za mei 30, 2009 4:12 pm
Profiel WWW

Geregistreerd op: wo mei 27, 2009 10:01 am
Berichten: 147
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Poll: Sex tijdens de examens...
Ooh ok, maar ik hou me alleen aan de poll, niet aan de sidekick discussie die anderen hebben gestart :P

_________________
I walk alone ! ...


za mei 30, 2009 5:16 pm
Profiel

Geregistreerd op: do mei 28, 2009 6:54 pm
Berichten: 43
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Poll: Sex tijdens de examens...
Maar die ik op zich wel interessanter vind dan het seksleven van total strangers :P


za mei 30, 2009 7:51 pm
Profiel

Geregistreerd op: wo mei 27, 2009 10:01 am
Berichten: 147
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Poll: Sex tijdens de examens...
Dan start je daar toch lekker een topic over ,meissie :P

_________________
I walk alone ! ...


za mei 30, 2009 8:20 pm
Profiel

Geregistreerd op: ma mei 25, 2009 5:59 pm
Berichten: 61
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Poll: Sex tijdens de examens...
Heuuuu!

FF rustig aan hiero.
Ieder is gelijk, het maakt geen bal uit wat voor niveau je doet.
IK doe vwo. Maar dat wil niet zeggen dat mensen van het vmbo/havo dommer of aparter zijn.

Het is je persoonlijkheid die je maakt, en niet het niveau!


za mei 30, 2009 9:58 pm
Profiel

Geregistreerd op: di mei 26, 2009 12:15 pm
Berichten: 41
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Poll: Sex tijdens de examens...


zo mei 31, 2009 12:00 pm
Profiel

Geregistreerd op: vr mei 29, 2009 11:44 am
Berichten: 20
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Poll: Sex tijdens de examens...
Als ik het goed heb ging het om de poll ''Sex tijdens de examens'', maak er gerust ''VMBO vs. HAVO vs. VWO'' van :?


wo jun 03, 2009 4:18 pm
Profiel

Geregistreerd op: wo mei 27, 2009 10:01 am
Berichten: 147
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Poll: Sex tijdens de examens...

_________________
I walk alone ! ...


wo jun 03, 2009 5:36 pm
Profiel

Geregistreerd op: wo jun 03, 2009 5:28 pm
Berichten: 2
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Poll: Sex tijdens de examens...


wo jun 03, 2009 5:41 pm
Profiel

Geregistreerd op: do mei 28, 2009 5:09 pm
Berichten: 63
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Poll: Sex tijdens de examens...
ik vind VWO niets, ik vind HAVO niets, ik vind VMBO niets. en ik zit op vwo, waarom? omdat ik anders geen reet te doen had dacht ik, en nu. geen fuck gedaan de afgelopen 6 jaar en een vwo-diploma, moet niet kunnen eigenlijk toch. de hele middelbareschool is volgens mij alleen maar een periode om te integreren in de maatschappij, wat leer je daar nou echt op school? vertel mij dat maar eens. Ik ga vast en zeker een integraalrekening gebruiken als ik een grafiek op het voorblad van de NRC zie staan over de crisis, NOT. k ga vast de hardheid van water berekenen als ik op vakantie ben, NOT. Ik ga vast berekenen met hoeveel newton ik mn arm moet voortbewegen wil ik die tennisbal x meter ver krijgen in de bijbehorende vector, NOT. School is er alleen om je te vormen, en daarvoor zijn verschillende niveaus in aangebracht, omdat, zoals hier al eerder is verteld, de een de ander niet bijhoudt. Iedereen heeft zijn eigen kwaliteiten, maar ik vind dat daar onvoldoende naar wordt gezocht in een resp 4,5 en 6 jaar durende schoolperiode. Want zelfs al heb je je VWO diploma, dan kan je mij niet wijsmaken dat jij IETS weet, hoeveel? nog niet eens 1% van wat er in de wereld speelt. En havo en vmbo dan? ook niet, dus op grote schaal zijn wel allemaal niets, en begin je later pas dingen te begrijpen, waar je eerst nog nooit van had gehoord zelfs. en zelfs dan weet je nog nauwelijks iets. Iemand voor mij gebruikte socrates, goede quote.

En over vmbo'ers, havisten of vwo'ers die dom zijn? wil ik niets horen. Want geef mij maar een definitie van dom en ga dan de discussie met mij aan over wie er dommer is. ik verzeker je, je verliest.

Aan dit soort dingen gaat de samenleving kapot. Zoals ik bijvoorbeeld in het begin van deze topic las, iedereen smijt maar met oordelen naar elkaars hoofd, over wie er dommer is of minder sociaal.....zeer beperkt. En zoals iemand al eerder zei, we hebben overal mensen voor nodig. Ook voor die huizen en ook voor die bureaubaan. Alleen zijn mensen vaak gefrustreerd of denken dat de ene baan beter is dan de andere, let wel, dit baseert men op het salaris. Waar gaat dit heen? doe wat je leuk vindt! Als je in jezelf gelooft, vmbo'er, havist, vwo'er of seksmaniak ( om maar even ontopic te blijven :P ), kom je er wel. Waarom naar anderen kijken? Waarom jezelf vergelijken? Waarom de ander afkraken? Schiet je er iets mee op? of vind je het gewoon fijn om te doen?

Kom op hé, en laten we wat van ons leven maken ;)


wo jun 03, 2009 8:02 pm
Profiel

Geregistreerd op: vr mei 29, 2009 7:14 pm
Berichten: 29
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Poll: Sex tijdens de examens...
De middelbare school leert je een heleboel algemene dingen, waarvan je maar 2% nodig zal hebben voor je vervolgstudie. Een andere persoon heeft een andere 2% nodig, en nog een andere persoon heeft nog een andere 2% nodig.
Jij hoeft niet te weten hoe ver een tennisbal vliegt als je er met een racket tegenaan slaat, maar iemand die tennisrackets wil ontwerpen, moet dat wel weten. Jij hoeft niet te weten waar het zwaartepunt ligt van een balk die door twee balken ondersteund wordt, maar iemand die huizen wil ontwerpen, moet dat wel weten.
Ze proberen je gewoon te veel te leren waar je niks aan hebt...maar dit zorgt ervoor dat je alle kanten op kan. Een VWOer met NT-diploma met Biologie kan iedere vervolgstudie doen die hij maar wil. Het is alleen redelijk vervelend voor mensen die al sinds voor het begin van de middelbare school weten dat ze iets richting informatica willen gaan doen, dat die mensen ook nog eens allerlei nutteloze scheikunde en veel onnodige natuur- en wiskunde erbij moet leren, of voor mensen die al Engels kunnen, dat ze alsnog 6 jaar lang 2-3 uur per week dingen moeten aanhoren die ze al lang weten.

Over de reden waarom mensen zich op onredelijke wijzen vergelijken met anderen; dit ligt heel ingewikkeld, maar ik heb geen zin om er een enorm blok tekst aan vol te schrijven. Ga er maar van uit dat het nodig is voor het zelfvertrouwen, en als je de details wilt weten moet je het maar aan een psycholoog vragen.


wo jun 03, 2009 8:13 pm
Profiel WWW

Geregistreerd op: do mei 28, 2009 5:09 pm
Berichten: 63
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Poll: Sex tijdens de examens...
Maar net als informatica kun je met het idee erin gaan dat je niets met die vakken die je op de middelbare school krijgt wil doen later...ook vervelend..

en het is heel ingewikkeld idd :P ik had er ook wel een boek over kunnen schrijven, maar dat doen we maar niet he, anders snappen de meeste mensen het hier niet :P Daar zijn ze gewoon te dom voor !

/sarcasm on :mrgreen:


wo jun 03, 2009 8:25 pm
Profiel

Geregistreerd op: vr mei 29, 2009 11:44 am
Berichten: 20
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Poll: Sex tijdens de examens...


do jun 04, 2009 10:13 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 64 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
phpBB.nl Vertaling