Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is do maart 28, 2024 1:55 pm



Antwoord op onderwerp  [ 64 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Poll: Sex tijdens de examens... 
Auteur Bericht

Geregistreerd op: za mei 24, 2008 11:58 am
Berichten: 3
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Poll: Sex tijdens de examens...
Niet alle hoogopgeleiden hebben een sociaal leven, maar op het vmbo heb je die er ook bij.. waarschijnlijk wel minder, maar het is ook zo dat die mensen vaak een ander soort vriendschap hebben dan vwo mensen volgens mijn mening. Dat vmbo'ers sneller het bed in duiken is uit onderzoek gebleken, in de praktijk is dat zo, al heb je die er natuurlijk bij hogere opleidingen ook bij, dit zijn er echter wel minder. Ik doe zelf gym, ik heb geen relatie en weinig van mijn vrienden van het vwo hebben dat, maar dit wil niet zeggen dat wij minder leuk of minder sociaal zijn.. misschien zoeken wij langer naar een leuke potentieel of willen wij het perfecte (wat wij hier zelf onder beschouwen).. Het is trouwens wel zo dat ik vaker geschat wordt als havo'er door jongens, het is denk ik wel een feit dat vwo'ers gezien worden als saaie nerdies wat erg jammer is!

Vwo'ers denken inderdaad over het algemeen dat ze beter in bepaalde dingen zijn, maar dat is dan misschien ook wel zo. En uit eigen ervaring willen mensen die meer opgeleid zijn eerder hun gelijk krijgen, misschien omdat ze meer zeker van zichzelf zijn?..
Trouwens is het ook nog zo dat niet alle mensen die 'hoogopgeleid' heel veel slimmer zijn als minder hoogopgeleiden ('Als je goed kunt leren, betekend het (...)) ; dan is het nog altijd betekent met een t;) Niet alle hoogopgeleiden zijn slimmer blijkt dus maar! En als je niet heel goed kunt leren (op het vmbo zit dus) wil het nog niet zeggen dat je dom bent natuurlijk, of dommer dan een havo of vwo-er. En het zou ook niet leuk zijn als iedereen slim was, er moet verschil zijn maar dat wil niet zeggen dat je je dan anders moet gedragen, of je superieur moet voelen, respect! En trouwens als er geen verschil was waren er ook niet zo'n leuke discussies natuurlijk!

Succes met de examens nog allemaal!


za mei 24, 2008 12:16 pm
Profiel

Geregistreerd op: za mei 24, 2008 11:58 am
Berichten: 3
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Poll: Sex tijdens de examens...
Trouwens is het niet zo dat elke hoogopgeleide het makkelijker heeft in de maatschappij.. er zijn genoeg niet-socialen of heel onzekere personen (wel slim maar verder niet zeker over zichzelf) op het vwo, deze zullen het bijvoorbeeld dadelijk niet makkelijk krijgen met werk zoeken/krijgen hoor!


za mei 24, 2008 12:20 pm
Profiel

Geregistreerd op: do mei 22, 2008 7:27 pm
Berichten: 1
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Poll: Sex tijdens de examens...
Het is wel weer duidelijk wie op het vmbo zit...


za mei 24, 2008 12:23 pm
Profiel

Geregistreerd op: za mei 24, 2008 12:34 pm
Berichten: 3
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Poll: Sex tijdens de examens...
haha...

dat er op het vmbo meer mensen (in aantallen) sex hebben dan op het vwo is ook wel logisch aangezien 60% van de bevolking vmbo doet :lol:

Maar dat betekent nog niet dat relatief meer mensen op het vmbo sex hebben dan op het vwo.

dat onderzoeken uitwijst dat dit wel zo is, hoeft dit alsnog niet waar te zijn. Het is geen 100% nauwkeurige weerspiegeling van de werkelijkheid aangezien ik hier nooit naar gevraagd ben.

Het gaat ook niet om kwantiteit maar om kwaliteit...

of snappen jullie dat niet? :mrgreen:

en dat vwo'ers het misschien makkelijker hebben gaat ook nergens over aangezien je zelf bepaalt of je vmbo havo of vwo gaat doen... iedereen heeft het even gemakkelijk, je moet alleen wel voor jezelf opkomen. life's hard, get harder.


za mei 24, 2008 12:43 pm
Profiel

Geregistreerd op: za mei 24, 2008 1:08 pm
Berichten: 2
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Poll: Sex tijdens de examens...
Haha ik vind dit echt een hele rare discussie maar goed.

Ik doe zelf VWO en heb nu al bijna drie jaar een vriend en dus ook genoeg seks. Wanneer ik om me heen kijk op school hebben veel van mijn vrienden ook een vriend en dus slaat de reactie van bepaalde mensen hier helemaal nergens op.

Wanneer ik iemand vertel dat ik VWO doe zijn ze altijd verbaasd en denken ze dat je MEGAslim bent, maar dat is heus niet zo. Alsof ik dan nooit een domme opmerking kan maken ofzo. Veel mensen denken dat wel, maar dat is echt niet zo.

Het enige verschil tussen de niveau's is de snelheid waarmee jij iets op kunt nemen. Mensen op het VWO nemen over het algemeen sneller dingen op dan mensen op de HAVO en het VMBO. Hierdoor kunnen zij in een jaar tijd dus ook meer stof behandelen en weten zij over een bepaald vak meer. Maar dat maakt je dus echt niet slimmer! EN dat maakt je al helemaal niet tot iemand die nooit seks heeft :roll:


za mei 24, 2008 1:15 pm
Profiel

Geregistreerd op: wo mei 21, 2008 4:39 pm
Berichten: 23
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Poll: Sex tijdens de examens...
nounou wat een discussies.
ik zit op het vwo en ik heb een keilief vriendje. daar veranderen die examens niet aan hoor. mijn vriend heeft trouwens vmbo gedaan. ik word gek van die eeuwige vooroordelen van beide kanten. die krijgen we namelijk ook vaak te horen. nou ik voel me echt niet beter dan mn vriend hoor.


za mei 24, 2008 2:36 pm
Profiel

Geregistreerd op: za mei 24, 2008 7:52 pm
Berichten: 1
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Poll: Sex tijdens de examens...
Het feit dat de discussie al snel is verplaatst van sex hebben naar vwo'ers hebben geen sex geeft maar weer aan dat er mensen zijn met issues. Ikzelf zit op het vwo, doe het goed, draag een bril en heb geen vriendin. Problemen? Blijkbaar wel als mensen niet kunnen uitstaan dat de een beter is dan de andere. Wordt toch volwassen als je het niet kan hebben. Zodra er vorming van hokjes optreedt worden mensen weer geprikkeld, heel jammer.


za mei 24, 2008 8:06 pm
Profiel

Geregistreerd op: do mei 22, 2008 7:40 pm
Berichten: 5
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Poll: Sex tijdens de examens...
wat een belachelijke stelling!!


za mei 24, 2008 8:40 pm
Profiel

Geregistreerd op: zo mei 25, 2008 9:19 am
Berichten: 1
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Poll: Sex tijdens de examens...
Seks is met KS en dus niet met een X.. :wink: :!:
Hebben we zitten slapen tijdens de Nederlandse les? Of nu wél opgelet met Engels..


zo mei 25, 2008 9:23 am
Profiel

Geregistreerd op: di mei 20, 2008 5:49 pm
Berichten: 1
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Poll: Sex tijdens de examens...
Oke een of andere vmbo'er aan het begin van het forum beweerd dat vwo'ers minder sociale vaardigheden zouden hebben.... met als gevolg dat tal van vwo'ers aanslaan en het tegendeel gaan beweren. Kom op jongens dat is toch nergens voor nodig :P Daar moet je toch mijlen en mijlen ver boven staan :D
Ja klopt meneer vmbo u hebt gelijk, vwo'ers hebben nauwelijks sociale vaardigheden en hebben zelden seks... HAHA Sodemieter(1) toch op man


(1): ik gebruik bewust het woord sodemieter aangezien ik niet zeker weet of je gebanned kan worden voor een iets 'zwaardere' woordkeuze.


zo mei 25, 2008 11:20 am
Profiel

Geregistreerd op: wo mei 21, 2008 4:40 pm
Berichten: 7
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Poll: Sex tijdens de examens...


zo mei 25, 2008 12:36 pm
Profiel

Geregistreerd op: zo mei 25, 2008 12:52 pm
Berichten: 3
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Poll: Sex tijdens de examens...
Was het niet ook zo dat VMBO'ers relatief gezien vaker soa's hebben en dat er relatief meer VMBO'ers tienermoeder worden?

Tja ik wil niet met vooroordelen gaan strooien, maar je moet dus blijkbaar wel intelligenter zijn om dat te voorkomen :P.
Het is natuurlijk zo dat er genoeg mensen op het VMBO zitten die wel na kunnen denken voor ze zichzelf in het onheil storten, ik zal niet gaan generaliseren, maar volgens mij behoren de VMBO'ers die zulke (welgemeende) opmerkingen rondstrooien op dit forum wel tot die 'in het wilde weg neukende' domme groep VMBO'ers.

Shokora, ik raad je niet aan om je op SOA's te testen, het zou je cijfers nog eens flink kunnen beïnvloeden :twisted: .


zo mei 25, 2008 1:08 pm
Profiel

Geregistreerd op: za mei 24, 2008 7:40 am
Berichten: 6
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Poll: Sex tijdens de examens...


zo mei 25, 2008 3:56 pm
Profiel

Geregistreerd op: zo mei 25, 2008 6:26 pm
Berichten: 1
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Poll: Sex tijdens de examens...
vmbo'ers duiken gwn eerder met iemand in bed


zo mei 25, 2008 6:27 pm
Profiel

Geregistreerd op: do mei 22, 2008 5:06 pm
Berichten: 21
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Poll: Sex tijdens de examens...
Jezus hou is op met dat calimero gedoe :roll:
Maak wat van je eigen leven in plaats van naar anderen te kijken.


zo mei 25, 2008 7:30 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 64 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
phpBB.nl Vertaling