Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is do maart 28, 2024 8:57 pm



Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
 Poll: Ik ga slagen 
Auteur Bericht

Geregistreerd op: do mei 15, 2008 6:36 pm
Berichten: 9
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Poll: Ik ga slagen
Ik moet alleen nog wiskunde. OF ik ben net wel geslaagd of net niet, waarschijnlijk alles net niet gehaald wat ik halen moest dan baal je echt


ma mei 26, 2008 1:00 pm
Profiel

Geregistreerd op: di mei 20, 2008 2:03 pm
Berichten: 8
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Poll: Ik ga slagen
ik weet het niet.. mijn laagste cijfer was een 6.0 waarmee ik de centraal inging.. maar wiskunde ging echt super slecht en de rest liep ook niet helemaal lekker :\.. vraag t me echt af :(


ma mei 26, 2008 2:57 pm
Profiel

Geregistreerd op: vr mei 23, 2008 12:02 pm
Berichten: 19
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Poll: Ik ga slagen
Ik weet het niet hoor!
NL ging wel redelijk, Wisk was te moeilijk voor woorden, Engels was makkelijk
Ik ga er vanuit dat ik een her moet doen voor wisk, misschien dat ik dan wel slaag :)

_________________
Work like you don't need money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and live like its heaven on earth


di mei 27, 2008 1:01 pm
Profiel

Geregistreerd op: di mei 27, 2008 2:57 pm
Berichten: 3
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Poll: Ik ga slagen
Dat ligt aan de norm voor Economie 1..
Ik had het heel erg verneukt, had tussen de 3.8 en de 5.8..
Heb een 5,1 nodig om een 6 te staan.. Anders zak ik/of een her. :(


di mei 27, 2008 3:01 pm
Profiel

Geregistreerd op: do mei 29, 2008 3:24 pm
Berichten: 2
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Poll: Ik ga slagen
Ik ging met ster-cijfers het examen in, me laagste was een 6,8 voor wiskunde en hoogste een 8,2 voor Nederlands en ik zit niet op zo een school met heel makkelijke SE-toetsen, zeker niet. Iedereen zei altijd als jij niet slaagt, slaagt bijna niemand. Nou, ik heb al me examens verknald. Voor wiskunde heb ik echt een norm van 1,8 nodig (never gonna happen) en gs en ak gingen ook echt belabbert. Ik dacht ik kan wel wat 4en hebben, maar ik kan niet eens een 4 halen! Dat zegt wel iets over de moeilijkheidsgraad van de examens dit jaar. In de les hebben we heel lang oefenexamens gemaakt van examens van voorgaande jaren. Deze gingen allemaal heerlijk. Hier klopt iets niet naar mijn mening. Frans vandaag was echt chinees! In mijn klas zit een meisje, zij IS frans, ze is in groep 8 verhuist en spreekt thuis nog frans en zij zei dat ze het soms zelfs ook wel pittig vond, dat ze twijfelde enzo. HOE KUNNEN WIJ DAN OOIT EEN VOLDOENDE HALEN? :?:


do mei 29, 2008 3:30 pm
Profiel

Geregistreerd op: do mei 29, 2008 3:24 pm
Berichten: 2
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Poll: Ik ga slagen
Ik ging met ster-cijfers het examen in, me laagste was een 6,8 voor wiskunde en hoogste een 8,2 voor Nederlands en ik zit niet op zo een school met heel makkelijke SE-toetsen, zeker niet. Iedereen zei altijd als jij niet slaagt, slaagt bijna niemand. Nou, ik heb al me examens verknald. Voor wiskunde heb ik echt een norm van 1,8 nodig (never gonna happen) en gs en ak gingen ook echt belabbert. Ik dacht ik kan wel wat 4en hebben, maar ik kan niet eens een 4 halen! Dat zegt wel iets over de moeilijkheidsgraad van de examens dit jaar. In de les hebben we heel lang oefenexamens gemaakt van examens van voorgaande jaren. Deze gingen allemaal heerlijk. Hier klopt iets niet naar mijn mening. Frans vandaag was echt chinees! In mijn klas zit een meisje, zij IS frans, ze is in groep 8 verhuist en spreekt thuis nog frans en zij zei dat ze het soms zelfs ook wel pittig vond, dat ze twijfelde enzo. HOE KUNNEN WIJ DAN OOIT EEN VOLDOENDE HALEN? :?:


do mei 29, 2008 3:32 pm
Profiel

Geregistreerd op: di mei 27, 2008 10:15 pm
Berichten: 4
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Poll: Ik ga slagen
Ik vond frans anders niet zo heel moeilijk hoor..maargoed..
denk dat ik wel geslaagd ben,.. van wat ik allemaal zoon beetje nagekeken heb heb ik alleen geschiedenis verknalt, maar of ik nou met een 5 of met 6 voor gs slaag boeit me niet :mrgreen: maaaargoed, het blijft natuurlijk afwachten


do mei 29, 2008 3:51 pm
Profiel

Geregistreerd op: do mei 29, 2008 4:32 pm
Berichten: 1
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Poll: Ik ga slagen
Ik kon voor elk vak op zich een onvoldoende scoren om nog mijn dploma te halen.
maar nu heb ik vandaag natuurscheikunde gehad en die was zo vaag en moeilijk dat ik
na het examen de neiging had van een brug te springen of me voor een trein te gooien of zoiets.
Ik heb het echt zwaar verknald. :cry: :cry: :cry:


do mei 29, 2008 4:36 pm
Profiel

Geregistreerd op: wo mei 21, 2008 5:17 pm
Berichten: 6
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Poll: Ik ga slagen
Ik slaag eigenlijk wel zeker.. Er is alleen maar 1 scenario waarbij ik een herkansing heb en dat is wanneer:
Biologie1,2 normering lager is dan 0.3 én ik lager dan een 4.5 heb voor natuurkunde (en qua punten had ik soepel gerekend tussen 5.5-7.5)

Dus die kans is minimaal.. dus ik ben gewoon geslaagd :D

(Moet wel zeggen dat ik een aantal cijfers ZWAAR omlaag heb gehaald.. maar sta nog wel voldoende dus...)


do mei 29, 2008 6:19 pm
Profiel

Geregistreerd op: di mei 27, 2008 9:52 pm
Berichten: 5
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Poll: Ik ga slagen
Ik ben of geslaagd of ik moet een her doen maar in het ergste scenario ben ik gezakt...
Bio1,2 heb ik een nterm van 0.9 nodig (maar omdat die zo moeilijk was in vergelijking met vorige examens, en van mensen hoor ik ook dat hij slecht ging dus die is waarschijnlijk wel hoger dan 1 hoop ik dan xD) heb voor sk1 Nterm 1 nodig is nog wel redelijk maar ben bang dat het niet gaat lukken omdat sk bijna nooit boven de 1 ligt, en on top of that heb ik nog nterm 0.5 nodig voor wis b,1 wat eigenlijk een makkelijke toets was maar heb gewoon domme fouten gemaakt.... hoop dat het gaat lukken!


do mei 29, 2008 9:59 pm
Profiel

Geregistreerd op: di mei 27, 2008 11:08 am
Berichten: 7
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Poll: Ik ga slagen
Ik ging vol vertrouwen het examen in,
maar eenmaal in de examentijd begon ik te stressen omdat de examens niet zo gingen,
als dat ik had verwacht en ik teleurgesteld was in mijn mogelijke resultaat...

Uiteindelijk weet ik niet helemaal of ik ga slagen of niet...
Hangt echt echt echt totaal van de norm af.


vr mei 30, 2008 8:48 am
Profiel

Geregistreerd op: wo mei 21, 2008 7:04 pm
Berichten: 49
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Poll: Ik ga slagen
Jaaaaaa geslaaagd :mrgreen:


wo jun 11, 2008 5:50 pm
Profiel

Geregistreerd op: do jun 18, 2009 2:46 pm
Berichten: 2
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Poll: Ik ga slagen
ouh weet k nie of k geslaagd bn
hb net de normering geschekt n heb nu twee 5 en een 4 n naast dt hb k 3 compensatiepunten? wie kan mij zegge of k geslaagd of gzakt bn?


do jun 18, 2009 3:01 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
phpBB.nl Vertaling