Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is do maart 28, 2024 2:52 pm



Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
 Slechte examens 2009 
Auteur Bericht

Geregistreerd op: di jun 02, 2009 5:28 pm
Berichten: 15
Antwoord met een citaat
Bericht Slechte examens 2009
Ik ben nu helemaal klaar met mijn examens en moet zeggen dat ik het echt slechte examens vond dit jaar!
In sommige examens stonden woorden er 2x of de vraagstelling was raar ...
Ook was het bijvoorbeeld bij Engels zo dat je bepaalde woorden bij meerkeuzevragen niet kon vinden, dit vind ik ook echt slecht.
Woorden moeten gewoon te vinden zijn.
Vandaag viel Biologie ook erg tegen, ik heb hartstikke hard geleerd en dit was dus helemaal voor niks.
Nederlands viel ook erg tegen, vergeleken met vorig jaar.
Wiskunde viel juist weer heel erg mee, daar heb ik vorig jaar een dikke onvoldoende op gehaald en die viel nu reuze mee.
Maar ik lees dat ik niet de enige ben met klachten over juist deze examens!

Dus ik kijk nu al uit naar de normeringen!


di jun 02, 2009 7:07 pm
Profiel

Geregistreerd op: di jun 02, 2009 7:37 pm
Berichten: 1
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Slechte examens 2009
Ik moet je wel gelijk geven, er zaten dit jaar veel fouten in examens. Ook hebben ze sommige examens een beetje aangepast en lijken ze niet erg veel op die van andere jaren (vraagstelling; inhoud etc.). Al met al vond ik de examens wat lastig :) Ik ben ook al gestopt met het nakijken, raak ik alleen maar door in de stress. Dus dat wordt afwachten tot 18 juni! :cry:

PS @ gejaa: Net posste je nog in HAVO (subforum - talen - duits verknald?) dat je Duits dit jaar écht het makkelijkst vond, makkelijker dan economie...? Dan vraag ik me af hoe je nu al klaar kunt zijn met je examens, zit je miss. in VWO en wil je je mening kwijt over HAVO examens? Hoezo? Maak je die tegenwoordig ook al als VWO-leerling? HAVO leerlingen hebben morgen pas Engels. En als je beetje on-topic wilt blijven, dan post je toch niet in HAVO en geef je daar je mening over een HAVO examen terwijl je zelf VWO maakt? Of is dat raar bedacht? Vind het gewoon een misplaatst bericht...... :mrgreen:


di jun 02, 2009 7:45 pm
Profiel

Geregistreerd op: ma mei 18, 2009 5:49 pm
Berichten: 21
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Slechte examens 2009
Vond deze examens eerlijk gezegd gewoon niet te doen, ben ook waarschijnlijk gezakt. Ik kijk er dus naar uit wat de normering voor vele vakken zal zijn en hopelijk volgend jaar dat het CEVO meer overzichtelijkere examens kan maken.


di jun 02, 2009 8:01 pm
Profiel

Geregistreerd op: di jun 02, 2009 5:28 pm
Berichten: 15
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Slechte examens 2009


di jun 02, 2009 8:27 pm
Profiel

Geregistreerd op: di jun 02, 2009 11:02 am
Berichten: 21
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Slechte examens 2009
Ik vond het over het algemeen wel meevallen.. Wiskunde heb ik super gemaakt (60 punten) en duits ook(37 punten)

Ik heb moeite met talen vooral engels.. en in het begin ging het nog wel voor mijn gevoel en dat bleek ook uit de punten die ik haalde maar met die invultekst die laatste wist ik echt niets meer O.o die vond ik wel echt te moeilijk..

Bij Nederlands vond ik het stom dat we een artikel kregen.. Mijn leraar had gezegt je krijgt bijna 100% zeker een zakelijke brief dus die hebben wij ook geleerd. Ik zat zelfs toevallig dat het meisje naast mij een zakelijke brief heeft gemaakt in plaats van een artikel dus die zal wel niet zoveel punten hebben vrees ik voor der O.o

Aardrijkskunde ging wel vond ik.. dat vond ik vorig jaar juist moeilijker.. Dat had ik veel moeilijker verwacht eerlijk gezegt. Ik vind 35 v/d 49 best wel goed.. en dan staat er: Je cijfer ligt waarschijnlijk tussen de 5.4 en 7.4. Dat vind ik best streng..
Bij duits heb ik 37 v/d 49 en staat er: Je cijfer ligt waarschijnlijk tussen de 6.8 en 8.8.


wo jun 03, 2009 8:11 am
Profiel

Geregistreerd op: di jun 02, 2009 10:35 pm
Berichten: 11
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Slechte examens 2009
Ik vond de kwaliteit van de examens (TL) van dit jaar echt SUPER SLECHT !
IK heb voor alles voor niks geleerd. Ze hebben niks uit 't boek gevraagd, allemaal onzin, vage vragen :evil:
Vooral ECONOMIE & BIOLOGIE
Geschiedenis was trouwens ook wel moeilijk .. :roll:

Maar talen waren Echt makkelijk! :D


wo jun 03, 2009 10:40 am
Profiel

Geregistreerd op: di jun 02, 2009 5:28 pm
Berichten: 15
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Slechte examens 2009
Biologie was inderdaad echt slecht!
Misschien 5 vragen die in het examen voorkwamen waar je ook echt voor moest leren maar verder... Nee.
Ook vielen Engels & Nederlands bij mij erg tegen!
Op de proefexamens had ik op allebei een 7 en ik zit nu rond een 4/5.
Dat verschilt nogal veel vind ik ...


wo jun 03, 2009 7:56 pm
Profiel

Geregistreerd op: do mei 28, 2009 2:21 pm
Berichten: 5
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Slechte examens 2009
Ja ik vind het ook echt nergens op slaan. Serieus ik had op z'n minst gehoopt op vragen die in het boek voorkwamen bij biologie. Maar nee hoor. Ik vond het echt heel erg moeilijk. Ik heb echt heel hard geleerd. Ik spendeerde mijn vrije tijd aan het vak biologie, nou toen ik het examen had gemaakt voelde ik me meteen down. Door biologie en economie ben ik gezakt! :(

In tegenstelling tot de talen. Die waren erg makkelijk (voor mij althans, ik kan niet voor iedereen spreken). :)


di jun 09, 2009 12:00 am
Profiel

Geregistreerd op: wo mei 27, 2009 7:13 pm
Berichten: 4
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Slechte examens 2009
Ik vond het reuze meevallen. Ik had het moeilijker verwacht. Behalve bij economie had ik het boek goed geleerd. Had ik dat maar niet gedaan.. Er kwam bijna niks in voor!


wo jun 17, 2009 12:57 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 9 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
phpBB.nl Vertaling