Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is do maart 28, 2024 6:37 pm



Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
 Over Normeringen/Normering examens economie voorgaande jaren 
Auteur Bericht

Geregistreerd op: ma mei 23, 2011 4:25 pm
Berichten: 1
Antwoord met een citaat
Bericht Over Normeringen/Normering examens economie voorgaande jaren
Over Normeringen

Aangezien hier veel vragen zijn over normeringen het werkt als volgt:
Stel je hebt je toets nagekeken en volgens de computer zou je cijfer liggen tussen de 5.2 en de 7.2 dan is het zo dat er bij 5.2 een normering is van 0.0 dit is dus het cijfer wat je minimaal hebt en bij 7.2 een normering van 2.0. Bij een normering van 0.0 tot 0.6 is de toets in verhouding erg simpel geweest. bij een normering van 0.7 tot 1.2 is de toets best moeilijk geweest en bij een normering van1.3 tot 2.0 was de toets erg moeilijk.
Stel de uiteindelijke normering zou 0.9 zijn en jouw cijfer lag tussen de 5.2 en de 7.2 is jouw uiteindelijke cijfer 6,1.

Normeringen examens economie voorgaande jaren.

Ik heb persoonlijk erg veel moeite met economie en nadat ik mijn examen online heb nagekeken kwam ik erop uit dat ik een normering van 1.1 nodig heb om te slagen ik ben daarom nu ongelofelijk aan het stressen en heb de normeringen van de voorgaande jaren op een rijtje gezet om te kijken waar de normering nu ongeveer zou kunnen liggen, hierbij wil ik ook vragen hoe jullie het economie examen voor vmbo gl/tl ervaren hebben, vonden jullie het ook moeilijk? en waar denken jullie dat de normering dit jaar ongeveer zou liggen?
De normeringen van de voorgaande jaren voor economie tijdvak 1 zijn:

2010: 0,4
2009: 1,3
2008: 0,7
2007: 0,7
2006: 0,7
2005: 1,2
2004: 1,0



ma mei 23, 2011 5:11 pm
Profiel

Geregistreerd op: di mei 24, 2011 7:51 pm
Berichten: 3
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Over Normeringen/Normering examens economie voorgaande j
examen economie vmbogtl was dit jaar idd best wel pittig. daarom verwacht ik zelf een normering van minstens 0.8 en in jouw geval is dat niet genoeg. :shock:


di mei 24, 2011 7:55 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 2 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
phpBB.nl Vertaling