Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is do maart 28, 2024 3:16 pm



Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
 Natuurkunde 1, Oud programma 
Auteur Bericht

Geregistreerd op: do mei 28, 2009 4:50 pm
Berichten: 2
Antwoord met een citaat
Bericht Natuurkunde 1, Oud programma
Hoi mensen,

Ik ben vorig jaar gezakt voor mijn examens, en omdat ik niet kon blijven zitten op m'n oude school moest ik naar de VAVO op het ROC. Ik heb net mijn examen natuurkunde 1, oud programma gemaakt en ik wil graag ongeveer m'n aantal punten berekenen. Ik heb alle natuurkunde-antwoorden gecheckt maar die van mij staat er niet tussen.

Elk examen begint namelijk volgens dat ding met de Opgave "Lord Of The Flies", maar die heb ik helemaal niet gehad. Ook de echoput heb ik niet gehad. Ik zie wel dat enkele van mijn opgaven er tussen staan, zoals die van Tsjernobyl, Tucker, Koplamp, ik mis alleen nog 'Terugkeer in de dampkring' en 'Electrische Deken'. Op de voorkant van mijn examen staat: 'oud programma natuurkunde 1'.

Kunnen jullie mij uitleggen waarom mijn examen nog niet op internet staat en/of kan iemand mij doorverwijzen naar het juiste examen?

Met vriendelijke groet,

Matthijs


do mei 28, 2009 5:36 pm
Profiel

Geregistreerd op: do mei 28, 2009 4:50 pm
Berichten: 2
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Natuurkunde 1, Oud programma
Hoi,

Erg dom dat het niet op deze site staat, ik heb 'm na lang zoeken zelf gevonden, hij is te vinden.


do mei 28, 2009 6:30 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 2 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
phpBB.nl Vertaling