Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is do maart 28, 2024 2:52 pm



Antwoord op onderwerp  [ 87 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Examen wiskunde 2008 
Auteur Bericht

Geregistreerd op: di mei 20, 2008 9:40 pm
Berichten: 2
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Examen wiskunde 2008
het examen wiskunde was veel te moeilijk man :shock:
er kwamen dingen in voor waarvan ik dacht die nooit gehad te hebben :?
heb tijd tekort gehad,,, vragen open moeten laten alleen maar omdat hij zo moeilijk was :shock: echt belachelijk...


vr mei 23, 2008 9:34 am
Profiel

Geregistreerd op: vr mei 23, 2008 10:15 am
Berichten: 1
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Examen wiskunde 2008
Hallo allemaal,
Bij ons op school werd er gezegt dat er dit jaar geen sol cal toa in zou zitten, want dat had de te maken met oneven en even examen??
Nou zat het er dus wel in maar er is bij ons op school door de leeringen geen rekening mee gehouden dat we dat moest leren..
Omdat ik daarna verder nog niet op school ben geweest heb ik er verder ook niks meer over gehoord hoe het nu verder gaat.

weet iemand dit?? :|

Groetjes Anne!


vr mei 23, 2008 10:22 am
Profiel

Geregistreerd op: vr mei 23, 2008 12:02 pm
Berichten: 19
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Examen wiskunde 2008
Joh die examen van wiskunde was veelste moeilijk man!
Die wisk lerares van ons had gezegt dat we box-plot en alles wat daar mee te maken heeft, zouden krijgen. Ik heb niks terug gezien van dat alles!
Veelste veel inzicht vragen, daar heb je veelste veel tijd voor nodig en je moet dat maar kunnen, als je niet beschikt over die inzicht dan heb je wel vette pech :evil:
Ik heb echt maar 10 vragen ingevuld en de helft daar van was weer onzin, ik heb maar 4/5 vragen goed van de 77!!! dat is toch niet meer normaal

Ik hoop dat die norm verhoogd wordt anders zijn er vast veel mensen gezakt voor wiskunde en ik heb dan serieus een 1,1.. !!!


vr mei 23, 2008 12:07 pm
Profiel

Geregistreerd op: wo mei 21, 2008 7:04 pm
Berichten: 49
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Examen wiskunde 2008
Dit #$% examen verpest dalijk met hele toekomst! en die nerds die zeggen van; t was niet moeilijk, donder lekker op! Ik heb alles verpest door dat cos sin tac enzo, niks over vertelt dat je dat moest weten! Beter gooien ze hier punten op anders kan ik een #@$% her gaan maken. Ik stress me dood door dit #@$%. Hier mag toch je hele diploma niet vanaf hangen? :shock:


vr mei 23, 2008 12:09 pm
Profiel

Geregistreerd op: vr mei 23, 2008 12:02 pm
Berichten: 19
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Examen wiskunde 2008
Jaaa ik moet ook een her zoals het nu lijkt!
Als ik hier door mijn papiertje niet haal is het niet best, dat smerige #@$% wiskunde
Later heb ik 99% niet meer nodig aaaah! Als het examen nou over tabbelen ging en dat soort dan was het teminste nog normaal, dat heb je later nog wel nodig maar dit :evil:

_________________
Work like you don't need money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and live like its heaven on earth


vr mei 23, 2008 12:17 pm
Profiel

Geregistreerd op: wo mei 21, 2008 7:04 pm
Berichten: 49
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Examen wiskunde 2008
Noujaaaaa het ging tering slecht, en nu ik op internet heb uitgerekent staat er dak tussen de 5,5 en 7,5 heb :shock: dusss.. dat ik het waarscheinlijk gehaald heb. Gister heel me dag voor niks verpest mwhahaa


vr mei 23, 2008 1:12 pm
Profiel

Geregistreerd op: do mei 22, 2008 7:59 pm
Berichten: 25
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Examen wiskunde 2008
VEEL TE MOEILIJK!
WANR KRIJGEN WE WAT MEER TE HOREN???
veel vragen waren helaas niet te doen!


vr mei 23, 2008 1:58 pm
Profiel

Geregistreerd op: vr mei 23, 2008 3:15 pm
Berichten: 2
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Examen wiskunde 2008
Wiskunde was echt veeeel te moeilyk!!! :shock:


vr mei 23, 2008 3:19 pm
Profiel

Geregistreerd op: vr mei 23, 2008 3:48 pm
Berichten: 1
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Examen wiskunde 2008
Dit examen was veels te moeilijk !!!
Ik heb ook even naar het examen gekeken van GL/GT en dat was gewoon 80% hetzelfde als die van KB :shock: Dat kan echt niet hoor !! want hun vonden het zelf super moeilijk en hun doen nog wel niveau hoger :shock: En zelf de leraren ( om leraar moet je niveu 4 hebben ong. HAVO dus) zelf hun vonden het moeilijk !!

Iedereen moet een klacht indienen dat zal dan zeker wel helpen met de normering 8)
Want nu gaat alleen alle aandacht naar VWO en Havo met hun klachten en dat komt allemaal omdat er te weinig klachten van het Vmbo zijn binnen gekomen dus iedereen stuur een klacht naar het LAKS !!


vr mei 23, 2008 3:54 pm
Profiel

Geregistreerd op: vr mei 23, 2008 7:14 pm
Berichten: 2
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Examen wiskunde 2008
Dit was echt moeilijk. Niet normaal vooral vraag 2,3 en 4. De rest van de vragen waren ook echt moeilijk. Ik snapte er niks van. :shock:


vr mei 23, 2008 7:20 pm
Profiel

Geregistreerd op: do mei 22, 2008 7:59 pm
Berichten: 25
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Examen wiskunde 2008
zozo wat een reacties ik ben het volkomen met deze leerlingen eens
dit was gewoon te moeilijk de norm moet zowiezo hoger dan 2 zitten an ders is het echt niet goed!!
wanr krijge we hier iets over te horen??


za mei 24, 2008 5:16 pm
Profiel

Geregistreerd op: zo mei 25, 2008 11:20 am
Berichten: 5
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Examen wiskunde 2008
Dit exame was een drama !!!!
Onze leraar had vertelt dat er dit jaar geen meetkunde in zou komen, dus we moeste dat hoofd stuk over slaan. Tot mijn grote verbazing was het eerste wat ik zag meetkunde!!!!! :evil: Voor mijn vervolg opleiding heb ik een hoog cijfer nodig, daarom had ik dit jaar veel aan dacht besteed aan wiskunde. Moet een 3.1 halen dan sta ik een 6, maar heb het idee dat k dat nie eens haal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zonde van de extra uuren en die 8.3 :evil:


zo mei 25, 2008 11:35 am
Profiel

Geregistreerd op: do mei 22, 2008 7:59 pm
Berichten: 25
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Examen wiskunde 2008
kom op doe hier gwn super veel punte bij of scrap dit examen ofsow dit is niet meer nomaal!!
minimaal 2.5 punt er bij!!
vind ik en mijn klas en de leraar


zo mei 25, 2008 8:39 pm
Profiel

Geregistreerd op: do mei 22, 2008 9:07 pm
Berichten: 4
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Examen wiskunde 2008
Moet gewoon punten bij komen zelfs leraar vondt hem te moeilijk
Iedereen denk dat hij een 2 of een 3 heeft


zo mei 25, 2008 8:45 pm
Profiel

Geregistreerd op: do mei 22, 2008 9:07 pm
Berichten: 4
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Examen wiskunde 2008
10 kinderen hadden gezegt dat ze 5 vragen hadden ingevuld ben er 1 vindt het eigenlijk best sielig want ze kunnen er niks aan doen want ze waren niet geconsentreet door de leraren zelf


zo mei 25, 2008 8:48 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 87 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
phpBB.nl Vertaling