Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is za apr 27, 2024 2:53 pm



Antwoord op onderwerp  [ 186 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
 Examen Engels 2008 
Auteur Bericht

Geregistreerd op: wo mei 21, 2008 4:39 pm
Berichten: 23
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Examen Engels 2008


za mei 24, 2008 7:53 pm
Profiel

Geregistreerd op: wo mei 21, 2008 8:31 pm
Berichten: 24
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Examen Engels 2008


za mei 24, 2008 8:53 pm
Profiel

Geregistreerd op: vr mei 23, 2008 2:28 pm
Berichten: 44
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Examen Engels 2008
grammatica proefwerken en woordjes.. die heb ik echt al 1.5 jaar niet meer gehad :p


za mei 24, 2008 9:56 pm
Profiel

Geregistreerd op: zo mei 25, 2008 1:10 pm
Berichten: 8
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Examen Engels 2008
Pfff, hier zie ik dus écht tegenop. Hopen dat mijn gokvermogen me niet in de steek laat dan maar. En tja, het ligt aan mezelf als ik een onvoldoende haal hoor. Ben zelf de afgelopen 6 jaar in de meeste gevallen te lui geweest om een boekje of leestekst zelf te lezen. Want ja, waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan? Lang leve internet met voldoende boekverslagen en lieve medestudenten die jou hun handelingsdelen gunnen. Maar ik vrees niet dat ik iemand zo ver krijg om tijdens het examen voor mij naar de wc te gaan en de antwoorden op de deur of muur te kalken. En aangezien ik er van overtuigd ben dat ik mijn leesniveau Engels toch niet meer in één dag kan verbeteren ga ik het ook niet voorbereiden. Althans; niet door teksten te lezen. Dat leidt enkel tot stress, en stress is niet goed. Daar ga je van twijfelen en ik heb besloten gewoon mijn intuïtie het werk te laten doen.

:mrgreen:


zo mei 25, 2008 1:47 pm
Profiel

Geregistreerd op: wo mei 21, 2008 7:12 pm
Berichten: 5
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Examen Engels 2008


ma mei 26, 2008 9:14 am
Profiel

Geregistreerd op: do mei 22, 2008 5:33 pm
Berichten: 14
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Examen Engels 2008
Als ik voor Engels een 1 haal, sta ik alsnog een 4.85. Mijn leraar is er van overtuigd dat ik zeker een 8 kan halen, maar zelf weet ik dat zo net nog niet. Teksten liggen me neit zo, ik heb het meer van schrijven en mondeling.

Ach ja, ik zie wel. De laatste examens zijn echt dodelijk saai geweest qua teksten, hopen dat er iets over muziek of zo in voor komt. En zo min mogelijk buitenlandse politiek.

_________________
But this time
I mean it
I'll let you know just how much you mean to me!


ma mei 26, 2008 12:41 pm
Profiel

Geregistreerd op: wo mei 21, 2008 12:00 pm
Berichten: 8
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Examen Engels 2008
Ik zie onwijs op tegen Engels. Veel mensen vinden dit juist de makkelijkste taal, maar ik niet! Geef mij dan maar Frans of Duits ofzo :P
Ik moet ook een 5 halen, maar ik spring al een gat in de lucht als het een 4 is ofzo.


ma mei 26, 2008 1:58 pm
Profiel

Geregistreerd op: wo mei 21, 2008 3:03 pm
Berichten: 16
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Examen Engels 2008
Wat zijn al die statistieken veranderd?! Hoe kan dat nou weer? Voor Duits en AK zijn het aantal fouten gigantisch gedaald, terwijl het bij andere vakken opeens superveel meer is!

Ik vind Engels niet leuk. Ik kijk nooit tv, dus daar kan ik het al niet van hebben -.-. Ik ben goed in mondelingen, so's, gramatica, schrijven, maar leesteksten ho maar. Het is echt afwachten, ik hoop niet dat we weer van die achterlijk ingewikkelde en moeilijke teksten krijgen -.-


ma mei 26, 2008 2:29 pm
Profiel

Geregistreerd op: wo mei 21, 2008 5:19 pm
Berichten: 32
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Examen Engels 2008
Ik moet geloof ik een 8,6 halen om een 9 te staan dus flink hopen op een goed cijfer. Meestal zijn de teksten bij Engels wel leuk om te lezen, maar een aantal vragen slaan gewoon nergens op. Ik bedoel, als je perfect Engels kan, moet je toch gewoon een tien kunnen halen? En niet punten verliezen omdat een vraag dubbel interpreteerbaar is, of omdat een woord volgens hen een zwaardere lading heeft dan een ander waardoor de schrijver met dat ene woor zijn hele mening geeft in plaats van met die andere. >_< If there was ever a reason to hate English, this would be it.

Anyway, I think I will just try to spend some time on English sites, or perhaps Wikipedia ^_^ learning random stuff while sharpening my English skills. Hihi, even writing a post on this forum could be practise. So what do you guys say, wanna practise with me?


ma mei 26, 2008 2:36 pm
Profiel

Geregistreerd op: di mei 20, 2008 12:23 pm
Berichten: 17
Woonplaats: Oude Wetering
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Examen Engels 2008
Sure, why not. ^^

I think you're right about losing points because of words that can be interpreted in multiple ways or the emphisis on other words and stuff like that. I'm just hoping I'll do my exam good enough, so I'll still have that 8 on my.. eindlijst. :mrgreen:
I just have to get a 7.4 and I think that's do-able.

To have a 5.5 (which is rounded up to a 6) I need a 3.4 or something like that. I'm sure that's possible. xD

_________________
reality is for people without imagination.

you're cool if you're a rainbow.


ma mei 26, 2008 3:04 pm
Profiel WWW

Geregistreerd op: wo mei 21, 2008 5:19 pm
Berichten: 32
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Examen Engels 2008
Hihi, indeed. I can get something like a 2.3 and still pass. I think that has something to do with the 9 I got for my oral exam, which in turn has to do with showing up in a suit and boasting with quotes from Mark Twain. ^^ My teacher is so influencable.

By the way, I just checked, and the vwo exams the last three years have had drastically low norms. A .1 last year! The only thing we can be glad about is that it is higher than the havo's, which was 0.0 two years in a row, first AND second... tijdvlak. :mrgreen:


ma mei 26, 2008 3:10 pm
Profiel

Geregistreerd op: do mei 22, 2008 1:58 pm
Berichten: 22
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Examen Engels 2008
Tomorrow finally english. I luv it!

Is there anyone out here who makes preperations for the exam tomorrow? I'd be glad to hear, my dear chaps.


ma mei 26, 2008 3:33 pm
Profiel

Geregistreerd op: ma mei 26, 2008 4:46 pm
Berichten: 3
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Examen Engels 2008
Ik heb een fobie gekregen voor de taal examens door Duits..
Ik dacht dat Duits ook wel mee zou vallen, niet dus.. Nu nog Engels en Frans :shock:
Zit er nu heel erg tegen op :(


ma mei 26, 2008 4:49 pm
Profiel

Geregistreerd op: do mei 22, 2008 5:42 pm
Berichten: 11
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Examen Engels 2008
ik heb er totaal geeen zin in... :cry: ik slaap slecht de laatste tijd waardoor ik nu bekaf ben, en dan oook nog alllllllllllllllll die teksten lezen pffff


ma mei 26, 2008 5:52 pm
Profiel

Geregistreerd op: ma mei 26, 2008 4:45 pm
Berichten: 11
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Examen Engels 2008
pff engels,

denkt niet dat dat hem gaat worden. Moet 5,3 halen voor een 6je maar of dat gaat lukken.. Volgensmij, zeker na alle enthousiaste reacties over engels die ik net gelezen heb, wordt de norm echt sowieso onder de 1. Daarom, verneuk het alle en help mark aan een voldoende haha! Nee, ik denk dat dat mijn 1e 5 wordt. Succes iedereen morgen!


ma mei 26, 2008 6:17 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 186 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
phpBB.nl Vertaling