Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is zo dec 16, 2018 7:50 pm

Antwoord op onderwerp  [ 117 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
 ENGELS 2009 
Auteur Bericht

Antwoord met een citaat
Bericht Re: ENGELS 2009
Cybertronics schreef:
LeBron schreef:
Normering zal tussen de 0,0 en 0,1 liggen, ben ik bang :/

Waar berust je dat nu weer op? LeBron, Dat is dus gewoon onzin. Als je al zoiets zegt, dan zet er in ieder geval erbij waarop je het berust of zeg gewoon helemaal niks!

Normeringen van de afgelopen vijf jaar + de algemene, gemiddelde mening over de moeilijkheidsgraad van het examen. :wink:

vr jun 05, 2009 2:12 am
Profiel

Antwoord met een citaat
MartijnvB schreef:
Cybertronics schreef:
LeBron schreef:
Normering zal tussen de 0,0 en 0,1 liggen, ben ik bang :/

Waar berust je dat nu weer op? LeBron, Dat is dus gewoon onzin. Als je al zoiets zegt, dan zet er in ieder geval erbij waarop je het berust of zeg gewoon helemaal niks!

Normeringen van de afgelopen vijf jaar + de algemene, gemiddelde mening over de moeilijkheidsgraad van het examen. :wink:

Ja maar toch, het is maar een verwachting van LeBron. We moeten gewoon afwachten tot 18 juni en dan zien we het wel.

vr jun 05, 2009 9:19 am
Profiel

Antwoord met een citaat
Marcellaa schreef:
Das balen Kate... Wat voor storende dingen?

er ging twee keer een telefoon af, en veel mensen waren tegelijkertijd klaar waardoor die ineens allemaal op stonden en lang je tafel lachend lopen enzo. En een paar mensen lieten ook steeds weer wat vallen en zulk soort dingen echt super storend allemaal zeker als je zit te stressen omdat je het niet snapt en niet genoeg tijd denkt te hebben

vr jun 05, 2009 12:48 pm
Profiel

Antwoord met een citaat
kate schreef:
Marcellaa schreef:

er ging twee keer een telefoon af, en veel mensen waren tegelijkertijd klaar waardoor die ineens allemaal op stonden en lang je tafel lachend lopen enzo. En een paar mensen lieten ook steeds weer wat vallen en zulk soort dingen echt super storend allemaal zeker als je zit te stressen omdat je het niet snapt en niet genoeg tijd denkt te hebben

Dat zijn gewoon basis dingen, die gebeuren overal, en zijn niet te voorkomen :S

vr jun 05, 2009 12:59 pm
Profiel

Antwoord met een citaat
LeBron schreef:
kate schreef:
Marcellaa schreef:

Dat zijn gewoon basis dingen, die gebeuren overal, en zijn niet te voorkomen :S

Die telefoons mogen in principe niet, bij ons moet je die inleveren als je ze nog bij je hebt en als die afgaat tijdens de toets word je eruit gegooit (vandaar dat het nog niet is voorgekomen dat iemand er nog een had tijdens de toets)

vr jun 05, 2009 1:41 pm
Profiel

Antwoord met een citaat
Bij mij mogen ze wel, maar ze moeten op stil staan, maar soms vergeet iemand dit, maar zo erg is het ook weer niet.

Vind het absurd dat op andere scholen mensen gelijk een 1 krijgen omdat je telefoon afgaat, dit is gewoon heel normaal.

vr jun 05, 2009 2:01 pm
Profiel

Antwoord met een citaat
LeBron schreef:
Bij mij mogen ze wel, maar ze moeten op stil staan, maar soms vergeet iemand dit, maar zo erg is het ook weer niet.

Vind het absurd dat op andere scholen mensen gelijk een 1 krijgen omdat je telefoon afgaat, dit is gewoon heel normaal.

Ik vind het niet normaal. Hoe zou jij het vinden als iemand de hele tijd naast je staat te duwen tijdens het maken van de toets. vind je toch ook niet relaxed!?! Sommige mensen vinden dit dus ook met de telefoon. Brengt ze gewoon uit de concentratie.

vr jun 05, 2009 3:44 pm
Profiel

Antwoord met een citaat
Cybertronics schreef:
LeBron schreef:

Ik vind het niet normaal. Hoe zou jij het vinden als iemand de hele tijd naast je staat te duwen tijdens het maken van de toets. vind je toch ook niet relaxed!?! Sommige mensen vinden dit dus ook met de telefoon. Brengt ze gewoon uit de concentratie.

Van mij mag je :O

Telefoons zijn iets heel anders, het is gewoon niet te voorspellen wanneer zoiets gebeurd, en ook als je ''alle'' telefoons moet inleveren, een paar houden altijd wel hun telefoon achter
zou ik zelf ook doen, denk ik :P

vr jun 05, 2009 5:34 pm
Profiel

Antwoord met een citaat
Bij ons is het gewoon een ongeschreven regel dat telefoons ten strengste verboden zijn. Bovendien zit je met zijn 200 in een aula/gymzaal, dan wil je toch niet eens dat je telefoon afgaat? ( :oops: )

vr jun 05, 2009 7:27 pm
Profiel

Antwoord met een citaat
TyphOnX schreef:
Bij ons is het gewoon een ongeschreven regel dat telefoons ten strengste verboden zijn. Bovendien zit je met zijn 200 in een aula/gymzaal, dan wil je toch niet eens dat je telefoon afgaat? ( :oops: )

Er kunnen altijd onverwachtse belangrijke telefoontjes komen, daarom hou ik mijnes altijd aan :O

vr jun 05, 2009 7:46 pm
Profiel

Antwoord met een citaat
LeBron schreef:
Cybertronics schreef:
LeBron schreef:

Van mij mag je :O

Telefoons zijn iets heel anders, het is gewoon niet te voorspellen wanneer zoiets gebeurd, en ook als je ''alle'' telefoons moet inleveren, een paar houden altijd wel hun telefoon achter
zou ik zelf ook doen, denk ik :P

Dat mag dus niet want je kan zo spieken via sms.
Dat is dus waarom het niet mag.

vr jun 05, 2009 8:22 pm
Profiel

Antwoord met een citaat
vind het echt asosiaal wanneer mensen hun telefoon meenemen naar de gymzaal en dan ook nog eens AAN. Kijk ik had ook elke dag me telefoon mee, en andere waardevolle spulletjes, maar ik legde ze in mn kluis en na mn examen nam ik het weer mee naar huis. Het heeft zoiezo geen zin om je telefoon aan te doen en dan in je broekzak te laten tijdens het maken van je examen want als iemand je belt kan je toch niet opnemen of smsjes lezen..

za jun 06, 2009 4:36 pm
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 117 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8